رندرهای گوشی سامسونگ Galaxy A24 فاش شد

اخیرا رندرهایی از گوشی سامسونگ Galaxy A24 منتشر شده است، که بعضی از ویژگی‌های آن را به نمایش گذاشته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ در ماه آگوست سال گذشته از گوشی Galaxy A23 5G در بازار جهانی رونمایی کرد. گزارش‌های ارائه‌شده نیز نشان می‌دهد که این شرکت در حال کار بر گوشی‌های سری Galaxy A24 است. اخیراً نیز رندرهایی از این محصول منتشر شده است که بعضی از ویژگی‌های آن را به نمایش گذاشته است.

گوشی سامسونگ Galaxy A24 دارای نمایشگر ۶.۴ اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD است. این محصول از تراشه Helio G99 بهره می‌برد و با حافظه رم چهار گیگابایتی همراه است. گوشی سامسونگ Galaxy A24 با استفاده از رابط کاربری One UI مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‌شود. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌‎شود و از فناوری شارژ سریع ۲۵ وات بهره می‌برد.

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی سامسونگ Galaxy A24 تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض پنج مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌‎شود. یک لنز هشت یا ۱۳ مگاپیکسلی نیز برای دوربین سلفی آن در نظر گرفته شده است. یک اسلات سیم‌کارت در سمت چپ محصول یادشده قرار دارد، در حالی که کلیدهای تنظیم صدا و پاور در سمت راست آن تعبیه شده است.

گوشی سامسونگ Galaxy A24 در رنگ‌های مشکی، قرمز تیره، سبز روشن و نقره‌ای در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. هنوز زمان عرضه این محصول مشخص نشده است.

کد خبر 636277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.