افزایش تردد سبز در نیوزلند با اسکوترهای نسل جدید

بیم (Beam) کمپانی تولید میکروموبیلیتی، به‌زودی اسکوترهای برقی نسل پنجم خود را به ولینگتون، پایتخت نیوزلند وارد خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اسکوترهای برقی نسل پنجم که مجهز به فناوری اینترنت اشیا است، به‌زودی جایگزین ناوگان ۴۰۰ اسکوتری پایتخت نیوزلند خواهد شد. فناوری اینترنت اشیا در اسکوترهای جدید نه‌تنها به جمع‌آوری داده‌هایی از ماهواره کمک می‌کند، بلکه اطلاعاتی از سیستم خود اسکوترها را نیز برای بهبود کاربری این وسایل نقلیه سبز به منظور تجزیه و تحلیل گرد هم می‌آورد. در نتیجه، کاربران از خدمات بیشتری برخوردار خواهند شد که این امر به سهم خود نقش مهمی در افزایش گرایش ساکنان ولینگتون به استفاده از این اسکوترها برای تردد روزمره ایفا خواهد کرد و به دنبال آن، کیفیت هوا بهبود خواهد یافت.

افزودن آپشن‌های جدید به اسکوترهای نسل پنجم

تحقیقاتی که به‌تازگی انجام شده حاکی از آن است که ۴۰ درصد از کاربران وسایل نقلیه کمپانی بیم مدعی شده‌اند که اگر به اسکوترهای این شرکت برای سفرهای کوتاه خود در سراسر شهر دسترسی داشته باشند، از وسایل نقلیه عمومی به عنوان گزینه‌ای برای سفرهای طولانی بهره خواهند گرفت و کمترین گرایش را به عبور و مرور از طریق خودروهای خصوصی خواهند داشت.

افزایش تردد سبز در نیزولند با اسکوترهای نسل جدید

حدود ۴۸ درصد از کاربران میکروموبیلیتی‌های این کمپانی نیز ادعا کرده‌اند که در حال حاضر از اسکوترها و دوچرخه‌های الکتریکی برای رسیدن به وسایل نقلیه عمومی و پس از آن برای رسیدن به مقصد نهایی بهره می‌گیرند و این در حالی است که ۲۲ درصد از آن‌ها ادعا کرده‌اند "همیشه" یا "معمولاً" از این وسایل برای عبور و مرور طولانی یا کوتاه خود در شهر، بهره می‌گیرند.

اسکوترهای نسل جدید از امکانات جدیدی مانند جایگاه شارژ تلفن‌های همراه، زنگ‌های هشدار و قابلیت‌های حفاظتی برخوردار است تا ایمنی کاربران را حین تردد یا هنگام نزدیک شدن به سایر وسایل نقلیه در معابر تضمین کند.

کمپانی بیم مدعی شده است که اسکوترهای برقی نسل پنجم از قابلیت دقت شناسایی مکانی سانتی‌متری برخوردار است، به این معنی که مانع ورود کاربران به مسیرهای غیرمجاز برای تردد می‌شود.

افزایش تردد سبز در نیزولند با اسکوترهای نسل جدید

کد خبر 636166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.