هرس زمستانه درختان به صورت مستمر در حال انجام است

شهردار قزوین گفت: هدف از هرس زمستانه درختان حذف شاخه‌های خشک، خطرساز، آفت‌زده و بیمار، ایجاد فرم مناسب برای تاج درختان و کاهش خطرات و مزاحمت بعضی از شاخه‌های درختان برای شهروندان و خودروهای عبوری است.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ادامه عملیات ساخت و جایگزینی دریچه‌های سرقتی در ناحیه شهید بابایی منطقه دو شهرداری قزوین، اظهار کرد: دریچه‌های فلزی خیابان نادری به منظور جلوگیری از وارد آمدن خسارت به خودروها و شهروندان توسط عوامل خدمات شهری منطقه دو نصب شد.

وی با بیان اینکه عملیات پخش بیس در پیاده‌راه خیابان فعال واقع در محله ملاصدرا در منطقه سه شهرداری قزوین در حال اجرا است، افزود: تردد آسان شهروندان در این مسیر از اهداف اجرای این عملیات است.

شهردار قزوین با بیان اینکه عملیات تخریب جداول فرسوده در معابر اصلی و فرعی ناحیه مینودر در منطقه سه شهرداری قزوین ادامه دارد، خاطرنشان کرد: جداول خیابان رشد برای رفع مشکل تردد خودروها و هدایت مناسب آب‌های سطحی تخریب و برای اجرای کانیو آماده شد.

صباغی از نصب مجدد لوازم بازیگاهی بوستان اصفهان خبر داد و تصریح کرد: به دلیل سرقت تاب زنجیری بوستان اصفهان و به درخواست و پیگیری شهروندان این محله، تاب زنجیری جدیدی در این بوستان نصب شد.

وی از ادامه عملیات تخریب جداول فرسوده در بلوار شهید صیاد شیرازی و خیابان تربیت خبر داد و اضافه کرد: این عملیات با هدف اجرای مجدد جدول برای هدایت مناسب آب‌های سطحی و زیبایی سیمای شهر در ناحیه مینودر در منطقه سه شهرداری قزوین در حال انجام است‌.

شهردار قزوین با بیان اینکه برنامه هرس درختان در بوستان‌ها و معابر از اول آذرماه با نظارت و رعایت نکات فنی و ایمنی در دستور کار شهرداری قرار گرفته است، تاکید کرد: عملیات هرس زمستانه درختان به صورت مستمر و روزانه در حال انجام است.

صباغی گفت: هدف از اجرای این طرح حذف شاخه‌های خشک، خطرساز، آفت‌زده و بیمار، ایجاد فرم مناسب برای تاج درختان، کاهش خطرات و مزاحمت بعضی از شاخه‌های درختان برای شهروندان و خودروهای عبوری است.

وی از عملیات لوله‌گذاری آب شرب آرامستان بهشت کوثر قزوین خبر داد و افزود: پروژه لوله‌گذاری آب شرب آرامستان بهشت کوثر به طول ۸۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان به لوله اصلی آب شرب که سال‌های قبل از روستای قدیم‌آباد به طول ۱۷۰۰ متر کشیده شده بود، متصل شد.

شهردار قزوین با اشاره به ادامه عملیات لوله‌گذاری و پوشاندن انهار مجاور آرامستان بهشت رضوی، اظهار کرد: شهرداری در راستای خدمت‌رسانی و سهولت در رفت و آمد شهروندان و مراجعان، عملیات لوله‌گذاری پروژه پوشاندن انهار مجاور آرامستان بهشت رضوی در جهت تعریض مسیر دسترسی از چهارراه نسیم شمال به سمت آرامستان را انجام داد.

صباغی با بیان اینکه عملیات همسطح‌سازی به منظور رفت و آمد آسان و آماده‌سازی برای روکش آسفالت در معابر ناحیه شهید بابایی منطقه دو شهرداری در دست اجرا است، خاطرنشان کرد: ناهمواری‌های بلوار سعادت، پادگان و خیابان ایرانشهر به منظور تسهیل در تردد خودروها و پیشگیری از خسارت همسطح‌سازی شد.

کد خبر 635992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.