بررسی مشکلات تأمین هزینه‌های پیراپزشکی در لندن

شورای شهر لندن در نظر دارد با همکاری شهرداری‌های شهرها و شهرستان‌ها، بار تأمین هزینه‌های درمانی را بر دوش استان‌ قرار دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، همان‌طور که عواملی نظیر رشد جمعیت، تعدد تماس‌ها، افزایش تعداد بیماران با وضعیت وخیم و مشکلات ناشی از اتلاف وقت برای تخلیه تخت‌های اورژانس‌های بیمارستانی به افزایش بودجه امدادگران منتهی می‌شود، شورای شهر لندن درصدد است تأمین هزینه‌های سرسام‌آور خدمات آمبولانس محلی را برعهده استان قرار دهد. این خدمات تحت عنوان پیراپزشکی شناخته می‌شود و بودجه آن‌ها سالانه ۱۷.۸ درصد برابر با ۹.۳ میلیون دلار افزایش می‌یابد.

شورای شهر اعلام کرد که این افزایش بودجه به‌طور عمده از رشد جمعیت، افزایش تماس‌ها، تعداد بیمارانی با وضعیت وخیم و مشکلات ناشی از اتلاف وقت تخلیه تخت‌های اورژانس‌های بیمارستانی ناشی می‌شود.

تأمین هزینه‌های خدمات آمبولانس برعهده شهر لندن و شهرستان‌های واقع در محدوده آن قرار دارد و سهمی که لندن در پرداخت این هزینه‌ها برعهده دارد، به نسبت تماس‌های دریافتی از آن مناسب به‌نظر می‌رسد. کارکنان شورای شهر لندن به جای افزایش مالیات بر دارایی، هزینه‌های اضافی خدمات آمبولانس را با «رشد ارزیابی» پوشش می‌دهند که یک درآمد مالیات بر دارایی جدید از یک شهر در حال رشد است، چراکه این هزینه‌های اضافی با رشد جمعیت مرتبط است.

بررسی مشکلات تأمین هزینه‌های پیراپزشکی در لندن

شورای شهر در تلاش است تا افزایش ۳.۹ درصدی این مالیات بر دارایی و هزینه مجموعه‌ای از خدمات شهری را برای سال ۲۰۲۳ کاهش دهد که این امر مالیات‌دهندگان را با افزایش ۲.۹ درصدی مالیات در سال جاری مواجه می‌کند.

شورای شهر لندن در نظر دارد بار تأمین هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی را بر دوش استان قرار دهد و آن‌ها را به پرداخت وجوه بیشتر ملزم کند، چراکه تنها در تأمین هزینه‌های بخش مراقبت‌های بهداشتی مداخله می‌کند و بخش عمده‌ای از هزینه‌ها به شهرداری‌های سراسر استان تحمیل می‌شود. بنابراین لازم است شهرها و شهرستان‌های سراسر لندن راه‌هایی را بررسی کنند که این بار را بر دوش استان قرار دهد. شورای شهر دلیل خود از این اقدام را اعداد بزرگی اعلام کرد که شهرها و شهرستان‌ها را با چالش مواجه می‌کند.

شهردار لندن در این زمینه اعلام کرد که شهرها و شهرستان‌ها باید به همکاری با یکدیگر ادامه دهند تا استان را به‌سمت پذیرش و پیاده‌سازی تغییرات مورد نیاز برای بهبود خدمات امدادرسانی محلی مانند تغییر پروتکل‌ها برای درمان و ترخیص بیماران، همچنین بررسی گزینه‌های انتقال بیماران به خارج از تخت‌های اورژانس هدایت کند. وی خاطرنشان کرد که این حمایت با مقابله با ناپایداری‌های مالیاتی و وارد کردن نوآوری به سیستم‌های درمانی، در آینده از افزایش هزینه‌ها پیشگیری خواهد کرد.

کد خبر 635843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.