حاضرم برای بستن قرارداد با بلینگهام به آلمان پرواز کنم!

استیون جرارد، اسطوره لیورپول، به‌دنبال این است که جود بلینگهام، بازیکن بورسیا دورتموند، به آنفیلد منتقل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یکی از اسطوره‌های لیورپول، جرارد، مصمم است ببیند که بلینگهام، پسر شگفت‌انگیز انگلیسی، برای باشگاه قدیمی خود بازی می‌کند. او می‌گوید که برای صحبت با مدیران زنبورها، به دورتموند پرواز خواهد کرد.

آینده بلینگهام نامعلوم باقی مانده است. این بازیکن ۱۹ساله به تیم‌های بزرگی ازجمله لیورپول، رئال مادرید و چلسی لینک شده است. با این حال، دورتموند در حال حاضر قصد ندارد ستاره‌اش را به فروش برساند.

جرارد در BT Sport گفت: تنها کاری که جود باید انجام دهد این است که زمانی که آزاد است، یک تاریخ به من اعلام کند و من به دورتموند پرواز کنم تا درباره [انتقال او] مذاکره کنم.

لیورپول به‌دلیل افت شدید در فرم فابینیو، جوردن هندرسون و تیاگو، به‌شدت به نیروهای تازه در خط هافبک خود نیاز دارد. بلینگهام که در حال حاضر با دورتموند روزهای خوبی را سپری نمی‌کند، می‌تواند همان بازیکنی باشد که تیم یورگن کلوپ را بار دیگر به مدعی قهرمانی تبدیل کند.

او حتی هنگام تمرین با دورتموند در اسپانیا، در حال امضای پیراهن رئال مادرید بود. در حال حاضر، وی بر به‌پایان رساندن فصل در آلمان تمرکز کرده است. بلینگهام و دورتموند یکشنبه به مصاف آگزبورگ می‌روند.

کد خبر 635492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.