عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ دی‌ماه

در این بسته خبری از رایگان شدن حمل‌ونقل مشهد به مناسبت روز هوای پاک تا پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد پارک بانوان خمین و جمع‌آوری ۹۵ درصد از پسماندهای شهری به صورت مکانیزه را بخوانید

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی پارک بانوان خمین

حمید احمدی، شهردار خمین گفت: احداث پارک بانوان «شهیده» خمین ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حمل‌ونقل عمومی به مناسبت روز هوای پاک در مشهد رایگان است

مجتبی زمانیان وحیدی، مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری شهرداری مشهد در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: توسعه حمل و نقل عمومی و تشویق مردم به استفاده از این ناوگان یکی از راه حل‌های کاهش آلودگی هوا در کلانشهرها و شهرها است.

۹۵ درصد پسماندهای شهری مکانیزه جمع‌آوری می‌شود

محسن حمیدی، شهردار اسلامشهر با بیان اینکه حدود ۹۵ درصد پسماند این شهر به صورت مکانیزه جمع آوری می‌شود، گفت: این مقدار پسماند پس از انتقال به ایستگاه میانی توسط سِمی تریلرها به محل دفن انتقال می‌یابد.

کاربری‌های آموزشی در رفع معضل ترافیک مؤثر است

حسین مهدی‌زاده، شهردار ارومیه گفت: کاربری‌های آموزشی می‌تواند مانع از بروز معضل ترافیک در شهرها شود.

وعده شهرداری کرمان به بانوان، محقق نشد

کارگر جهرمی، مدیر امور بانوان و خانواده شهرداری کرمان در گفت و گو با ایسنا در این رابطه اظهار کرد: از روز گذشته این مصوبه کاملاً اجرا شده و ممکن است که خانم‌ها از درب عقب اتوبوس سوار شده و کارت زده باشند.

ورود شهرداری سیرجان به حوزه آزادسازی و تعیین تکلیف املاک

علی‌اکبر کریمی‌پور، شهردار سیرجان گفت: اقدامات مهمی در هسته مرکزی شهر در راستای اجرای پروژه‌های آزادسازی، تملک اراضی و تعیین تکلیف املاک شهرداری انجام شده است.

ادامه عملیات هرس درختان سطح شهر قدس

سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قدس با آغاز فصل سرما عملیات هرس و سربرداری درختان سطح شهر را در دستور کار خود قرار داده است.‌

کد خبر 635019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.