تصادف در محورهای درگیر با مه سمیرم ۱۰ مصدوم برجای گذاشت

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان از مصدوم‌شدن ۱۰ نفر در تصادف‌های رخ داده در محورهای درگیر با مه سمیرم، خبر داد.

فرهاد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: صبح امروز _دوشنبه بیست‌وششم دی‌ماه_ وقوع دو سانحه رانندگی به علت پدیده مه‌گرفتگی در محورهای مواصلاتی شهرستان سمیرم، به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی افزود: در حادثه اول، یک خودروی سواری و یک دستگاه کامیون در محور حنا به مورک برخورد کرده بودند و در حادثه دوم، یک خودرو سواری سبک در مسیر سمیرم نرسیده به پل کرکه، دچار انحراف شده بود.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان با بیان اینکه برای امدادرسانی به مصدومان این حوادث، چهار واحد امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی و یک واحد امدادی هلال‌احمر به محل حوادث اعزام شد، تصریح کرد: درپی این حادثه پنج زن ۳۷ تا ۸۵ ساله، دو مرد ۶۳ و ۶۵ ساله، دو پسربچه هشت و ۱۳ ساله و یک دختربچه ۱۴ ساله، مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه پس از انجام عملیات رهاسازی و اقدامات فوری توسط کارشناسان اورژانس، ۱۰ مصدوم این حوادث به بیمارستان سیدالشهدا سمیرم منتقل شدند، ادامه داد: شهروندان از ترددهای غیرضروری خودداری و در مسیرهای درگیر با پدیده مه‌گرفتگی، ضمن کاهش سرعت از چراغ‌های مه‌شکن استفاده کنند.

کد خبر 634177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.