بیشترین پرونده‌های کمیسیون ماده ۱۰۰ مربوط به تخلفات ساختمانی است

شهردار زرند خواستار جدی گرفتن ساخت‌وسازهای غیرمجاز شد و گفت: بیشترین پرونده‌های کمیسیون ماده ۱۰۰ را تخلفات ساختمانی تشکیل می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی ضیاءالدینی امروز _ شنبه بیست و چهارم دی‌ماه- در نشست هماهنگی با نیروهای پلیس ساختمان و اجراییات شهرداری، اظهار کرد: یکی از وظایف شهرداری پیشگیری از تخلفات شهری و کنترل و نظارت بر ساخت‌وسازهای غیرمجاز است.

وی افزود: واحدهای پلیس ساختمان و اجراییات باید به نحوی رفتار کنند تا شهروندان تمایل به تخلف در امر ساخت‌وساز نداشته باشد.

شهردار زرند ساخت‌وسازهای خلاف را یکی از مهمترین مشکلات شهرداری دانست و خاطرنشان کرد: بیشترین پرونده‌های ارجاعی به کمیسیون ماده ۱۰۰ مربوط به تخلفات ساختمانی است.

ضیاء‌الدینی خواستار جدی گرفتن ساخت‌وسازهای غیرمجاز شد و تصریح کرد: هدف شهرداری از سخت‌گیری در زمینه ساخت‌وسازهای غیرمجاز برقراری نظم و انضباط شهری با رعایت حقوق شهروندی است.

وی با بیان اینکه ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها یکی از پشتوانه‌های قوی شهرداری است، تاکید کرد: تبعیت از قانون، هماهنگی کامل با حوزه معاونت شهرسازی، اهتمام در پیشگیری و رفع تخلفات شهری، برنامه‌ریزی به منظور آموزش کارکنان، توجه جدی به مقوله سد معبر در راستای رفاه حال شهروندان، سازماندهی نیروها و نظارت دقیق بر عملکرد آنان از خواسته‌های شهرداری است.

وحید رضا نخعی، معاون معماری و شهرسازی شهرداری زرند نیز گفت: کاهش تخلفات ساختمانی و ساخت‌وساز بدون پروانه و نظارت و کنترل بیشتر بر ساخت‌وسازهای ساختمانی در سطح شهر باید در اولویت پلیس ساختمان قرار گیرد.

وی ادامه داد: یکی از وظایف ما این است که فرهنگ ساخت بدون مجوز و پروانه را از بین ببریم.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری زرند با بیان اینکه نمی‌توانیم تخلفات ساختمانی را به صفر برسانیم، اظهار کرد: باید به نحوی رفتار کنیم که تخلفات در کمترین حد خود قرار گیرد.

کد خبر 633738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.