خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن انقلاب دارند

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: خانواده‌های شهدا حق بزرگی بر گردن نظام و انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف دارند و باید همواره مورد تکریم قرار گیرند.

به گزارش ایمنا، انسیه خزعلی امروز_ جمعه بیست‌وسوم دی‌ماه_ در منزل فاطمه شهری همسر شهید جهانگیر جهازی و مادر شهید خدمت مهدی باغیانی حضور یافت و با اشاره به نقش بی‌بدیل همسران و مادران شهدا در تربیت فرزندان برگزیده، اظهار کرد: انصافاً مادران و همسران شهدا بعد از شهدا جهاد بزرگی برعهده دارند، غم فراق، مسئولیت خانه و فرزندان را برعهده می‌گیرند که حقیقتاً جهاد با ارزشی است و ما قدردان این جهادگران هستیم.

وی با اشاره به شرایط سخت سپری شده در دوسال همه‌گیری ویروس کرونا در کشور افزود: در همان روزهای سخت مردم ما در آزمون سختی قرار گرفتند که اگر مجاهدت و از خودگذشتگی شهدای خدمت و شهدای سلامت نبود، مردم علاوه بر مشکل درمان باید در گذران امور روزمره هم دچار مشکل می‌شدند.

این مقام مسئول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با بانوان تصریح کرد: حقیقتاً زن مایه حیات و شکل دهی تک‌تک اعضای خانواده است درهم آمیختگی لطافت و صبوری زن با ایمان، خودباوری و مقاومت در مادران و همسران شهدا تداعی پیداکرده است که این زیباترین نوع آفرینش است.

فاطمه شهری، همسر شهید جهانگیر جهازی نیز در این دیدار با تشکر از حمایت ویژه رئیس‌جمهور و خانم خزعلی از خانواده‌های شهدا به‌ویژه مادران و همسران شهدا اظهار کرد: نخستین شهید خانواده ما سال ۱۳۶۲ تقدیم انقلاب شد و با شهادت فرزندم مهدی باغیانی در دوران همه‌گیری ویروس کرونا ثابت کردیم ما فارغ از شرایط و زمان همیشه پای بقای انقلاب و نظام ایستاده‌ایم و در این مسیر هراسی به دل راه نمی‌دهیم.

گفتنی است، استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 633497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.