مشکلات یزد و راهکارهای رفع آنها از قبل جمع‌آوری و احصا شده است

رئیس‌جمهور گفت: پیش از سفر ما به یزد هیئت‌های مختلفی به این استان اعزام شده و نظرات مختلف درباره مشکلات یزد و راهکارهای رفع آنها را جمع‌آوری کرده‌اند و امیدواریم با این اطلاعات بتوانیم آنچه را دغدغه مردم این استان است، پیگیری و برای رفع آنها تصمیم‌گیری کنیم.

به گزارش ایمنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز _پنجشنبه بیست‌ودوم دی‌ماه_ در بدو ورود به استان یزد و در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا (س) و ادای احترام به همه شهدای این استان، اظهار کرد: در دور اول سفرهای استانی به دلیل شرایط کرونایی امکان دیدار با مردم عزیز استان یزد میسر نشد اما در این سفر دو روزه علاوه بر برنامه‌های کاری و نشست‌های اداری، دیدارهایی با مردم عزیز و شهیدپرور یزد برنامه‌ریزی شده است تا بتوانیم بخشی از دینمان را به آنها ادا کنیم.

رئیس‌جمهور در ادامه پیگیری مصوبات دور اول سفرهای استانی و همچنین بررسی مسائل و مشکلات مردم یزد را از جمله اهداف این سفر برشمرد و افزود: امیدواریم در این سفر بتوانیم با حضور در شهرستان‌ها و روستاهای غیربرخوردار از نزدیک در جریان مسائل این مناطق قرار بگیریم و درباره راهکارهای رفع آنها تصمیم‌گیری کنیم.

آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: پیش از این سفر هیئت‌های مختلفی به این استان اعزام شده و در دیدار با اقشار مختلف مردم و مسئولان نظرات آنها را درباره مشکلات و راهکارهای رفع آنها جمع‌آوری کرده‌اند. امیدواریم با اطلاعاتی که از نظرات و خواسته‌های مردم عزیز یزد کسب کرده‌ایم بتوانیم آنچه را دغدغه مردم این استان است، پیگیری و برای رفع آنها به تصمیم برسیم.

رئیس‌جمهور در پایان تصریح کرد: مردم یزد همواره با قناعت و قنوت و همچنین رشادت و حضور در صحنه زندگی کرده‌اند و ان‌شاءالله در ادامه نیز شاهد این جلوه‌های زیبا از مردم عزیز یزد باشیم.

کد خبر 633256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.