آیت‌الله رئیسی به منظور انجام سفری دو روزه وارد استان یزد شد

رئیس‌جمهور در دومین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی دقایقی پیش وارد استان یزد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز _پنجشنبه بیست‌ودوم دی‌ماه_ در دومین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی با استقبال نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان، استاندار و جمعی از مقامات محلی وارد مرکز استان یزد شد.

در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور همچنین پدر و مادر شهیدان ذاکری‌نژاد، فرزندان شهید حاج حسن دانش از شهدای فاجعه منا، عطیه‌سادات خوش‌دست و حمید بهزادپور از ورزشکاران و قهرمانان کشوری استان یزد، علی‌اکبر رئوف از چهره‌های فرهنگی و پیشکسوتان حوزه آموزش استان، عالیه مهرابی شاعر و نویسنده برگزیده کشوری و محمدرضا بهشتی از خیرین و مروجین موکب‌داری حضور داشتند.

رئیس‌جمهور در این سفر دو روزه از تعدادی از طرح‌های صنعتی و خدماتی استان که در سفر قبلی دولت مردمی به یزد تصمیماتی برای تکمیل آنها اتخاذ شده بود، بازدید می‌کند. همچنین با حضور آیت‌الله رئیسی عملیات اجرایی پروژه بزرگ انتقال آب از خلیج فارس به استان یزد آغاز خواهد شد.

دیدار مردمی در میدان امیرچخماق، سفر به شهرستان‌های مهریز، بافق و خاتم، شرکت در جشن احیای ۷۶ واحد تولیدی و آغاز عملیات اجرایی ساخت ۲۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی و شرکت در جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) از دیگر برنامه‌های سفر آیت‌الله رئیسی به استان یزد است.

رئیس‌جمهور در نشست شورای برنامه‌ریزی استان به جمع‌بندی تصمیمات اتخاذ شده در این سفر خواهد پرداخت و پس از آن در نشست خبری با اصحاب رسانه نتایج و دستاوردهای سفر دوم دولت مردمی به یزد را تشریح می‌کند.

احمد وحیدی وزیر کشور، علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، انسیه خزعلی معاون امور زنان، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور و غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس‌جمهور، آیت‌الله رئیسی را در این سفر همراهی خواهند کرد.

آیت‌الله رئیسی آذرماه سال گذشته در قالب دور اول سفرهای استانی به همراه جمعی از وزرا و معاونان خود به این استان سفر کرده بود.

کد خبر 633222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.