دانشگاه فرهنگیان باید نقش بیشتری در حل مسائل کشور ایفا کند

رئیس‌جمهور با اشاره به اهمیت تحقق عملی رهنمودهای رهبری در حوزه تعلیم و تربیت و مسئولیت‌های خطیر دانشگاه فرهنگیان در این زمینه گفت: این دانشگاه باید نقش بیشتری در حل مسائل کشور ایفا کند.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در جلسه امروز اعضای هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان که به ریاست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، برگزار شد، برنامه راهبردی دانشگاه فرهنگیان در افق ۱۴۰۶ به تصویب رسید.

در این جلسه، همچنین بعضی آیین‌نامه‌ها و دستورکارهای ساختاری و سازمانی بررسی و بعضی از آن‌ها ازجمله ساماندهی دانشگاه فرهنگیان و پردیس‌های استانی آن نیز تصویب شد.

دستورکار چگونگی تبدیل وضعیت دکتر معلمان ممتاز آموزش و پرورشی برای عضویت در هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان و آیین‌نامه ارزشیابی صلاحیت حرفه‌ای معلمی نیز از دیگر مصوبات جلسه امروز هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان بود.

رئیس‌جمهور در این نشست با تبیین اهمیت تحقق عملی رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری در حوزه تعلیم و تربیت و مسئولیت‌های خطیر دانشگاه فرهنگیان در این زمینه تاکید کرد: این دانشگاه باید نقش بیشتری در حل مسائل کشور ایفا کند.

رئیسی با اشاره به لزوم تقویت بهره‌وری در دانشگاه فرهنگیان گفت: جهت‌گیری این دانشگاه باید مبتنی بر استانداردهای ارزشی و اصولی انقلاب اسلامی باشد و به مسئولیت‌های خود در همین چارچوب عمل کند.

کد خبر 633116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.