آسفالت ۳۰ هزار مترمربع از معابر شهری پره‌سر

شهردار پره‌سر گفت: طی یک ماه گذشته، حدود ۳۰ هزار مترمربع از معابر شهری با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع داخلی شهرداری آسفالت شده است.

پژمان اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های شهر پره‌سر از وضعیت مناسبی برخوردار نبود، بعضی از معابر چاله‌های زیادی داشت و این مسئله موجب رنجش خاطر و نارضایتی شهروندان شده بود.

وی افزود: طی یک ماه گذشته، حدود ۳۰ هزار مترمربع از معابر شهری پره‌سر با حدود ۸۰ میلیارد ریال اعتبار ترمیم و آسفالت شده است.

شهردار پره‌سر با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز آسفالت معابر این شهر از منابع داخلی شهرداری تأمین شده است، خاطرنشان کرد: در سال جاری حدود ۲۰۷ تن قیر رایگان از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به شهرداری پره‌سر اختصاص یافته، اما این نهاد هنوز قیر را دریافت نکرده است.

اکبری با بیان اینکه اینکه مشکلات آسفالت معابر شهری و مطالبات مردمی در این بخش، پس از بررسی و جمع‌بندی نهایی توسط کارشناسان فنی و عمران شهرداری اجرا شده است، تاکید کرد: در این طرح تمام کوچه‌هایی که ۷۰ درصد پلاک‌های مسکونی آن ساخته شده بود، آسفالت شد.

وی گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر پره‌سر همواره تلاش کرده است تا با رفع نواقص و مشکلات آسفالت معابر شهری، رضایت شهروندان را جلب کند.

به گزارش ایمنا، شهر ساحلی پره‌سر از توابع شهرستان رضوانشهر و در ۸۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 632895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.