مهدی ترابی: فضای‌مجازی برایم اهمیتی ندارد/ یک‌عده معلوم‌الحال در روزهای اخیر حاشیه ساختند

وینگر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درگیری‌ام با موسوی فوتبالی بود و بعد از بازی هم این را گفتم اما چون به‌نفع یک‌سری از رسانه‌ها نبود رویش مانور ندادند و گذاشتند حرف‌های دیگری زده شود که این‌ها هم قطعاً معلوم‌الحالند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی ترابی پس از حضور در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به‌دلیل درگیری با سیداحمد موسوی در جمع خبرنگاران درخصوص این ماجرا و اینکه چرا مدت جلسه طولانی بود؟ اظهار کرد: جلسه خیلی خوبی بود. ان‌شاءالله اتفاق خوبی بیفتد تا نه من و نه موسوی ضرر کنیم. جلسه دوستانه‌ای بود و مشکلی هم نبود؛ همان‌جا بعد از بازی هم گفتم آن برخورد یک اتفاق فوتبالی بود که رقم خورد و این مسائل طبیعی است و پیش می‌آید. ضربان در بازی بالا است، متأسفانه در آن لحظه من از کوره در رفتم و باید به‌همین خاطر از مردم عذرخواهی کنیم، زیرا مردم داشتن این بازی را نگاه می‌کردند شاید انتظار نداشتند که من اینگونه عصبی شوم. به‌هر حال این اتفاق رخ داد. قطعاً فوتبالی بوده و ان‌شاءالله ختم به‌خیر می‌شود.

وی در رابطه با آرامشی که در زمین دارد و درگیری عجیبی که برای نخستین‌بار به‌وجود آورد افزود: در آن لحظه صحبت و کری خوانده شد، اما من نباید عصبانی می‌شدم. صحبت‌های امروز هم بسیار دوستانه بود، آقای حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی به‌صورت خاص به‌ما نگاه می‌کردند و دوست داشتند به‌ما کمک کنند و امیدوارم یک رأی خیلی‌خوب هم صادر شود.

وینگر تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با دستور محرومیت موقت خودش و موسوی برای بازی در جام‌حذفی و اینکه آن محرومیت متوقف می‌شود یا نه تصریح کرد: قرار شد تصمیم‌گیری و سپس اعلام کنند.

مهدی ترابی درخصوص اینکه این اتفاق در فضای‌مجازی خیلی پر سروصدا شد و آیا انتظار چنین چیزی را داشت خاطرنشان کرد: شما هم قطعاً با این سؤالتان می‌خواهید یک جنجال جدید در فضای مجازی بیندازید. بحث با این‌ها کاملاً فوتبالی بود موسوی سابقه حضور در استقلال را داشت و من هم پرسپولیسی هستم. کری رد و بدل شد و تمام شد. همان‌جا هم بعد از بازی این را اعلام کردم، اما چون به‌نفع یک‌سری از رسانه‌ها نبود رویش مانور ندادند و گذاشتند حرف‌های دیگری زده شود که این‌ها هم قطعاً معلوم‌الحالند.

وی در پایان درباره این مسئله که آیا در این مدت فشار زیادی روی او ایجاد شده است؟ اینگونه واکنش نشان داد: فشار از کجا؟ فشار به‌واسطه فضای‌مجازی منظورتان است؟ واقعیت این است اصلاً فضای‌مجازی برای من مهم نیست. آن چیزی که به آن فکر می‌کنم کف جامعه‌مان است و امیدوارم اتفاقات خوبی برای‌مان بیفتد.

کد خبر 632606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.