هوادران چلسی خواهان بازگشت توخل شدند!

پس از دو شکست پی‌درپی‌ مقابل منچسترسیتی، هوادران چلسی خواهان بازگرداندن توماس توخل به تیم خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آبی‌ها برای بازی در مرحله سوم جام‌حذفی راهی ورزشگاه اتحاد شدند تا بتوانند شکست یک بر صفر لیگ، مقابل قهرمان لیگ برتر در استمفوردبریج را جبران کنند. آنها اما هرگز برنامه‌ای برای انتقام گیری نداشتند و در نیمه دوم با نتیجه سه بر صفر شکست خوردند، و هوادارانی که روی سکوها حضور داشتند به وضوح نشان دادند که با پاتر موافق نیستند و او را نمی‌خواهند.

روی سکوها مرتباً این شعارها شنیده می‌شد: "ما توماس توخل را می‌خواهیم، او دقیقاً می‌داند به چه چیزی نیاز داریم، تیاگو در دفاع، تیمو در حمله، و چلسی پیروز خواهد شد."

چلسی از ۱۰ بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها فقط دو برد را به دست آورده است که تنها یکی از این موفقیت‌ها، در خانه مقابل بورنموث، در لیگ بدست آمده است و پاتر در حال‌حاضر می‌بیند که چند ماه از حضور مستمر پس از جانشینی توخل در استمفورد بریج در سپتامبر، می‌گذرد و از او انتقاداتی می‌شود.

توخل به‌طور شگفت‌انگیزی در اوایل فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳، علی‌رغم کسب مقام‌های قهرمانی در لیگ قهرمانان و جام‌جهانی باشگاه‌ها در دوران تصدی خود، کنار گذاشته شد، درحالی که در تابستان گذشته بیش از ۲۵۰ میلیون پوند (۳۰۲ میلیون دلار) برای جذب بازیکنان جدید در پنجره نقل و انتقالات به او داده شد.

کد خبر 632497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.