نقش فروشگاه‌های کوثر در تنظیم بازار و تعدیل قیمت‌ها

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با تاکید بر نقش مهم فروشگاه‌های کوثر در تنظیم بازار و تعدیل قیمت‌ها گفت: توزیع اقلام متنوعی همچون میوه، گوشت، مرغ، برنج و سایر کالاها در این فروشگاه‌ها باعث تعدیل قیمت و دسترسی آسان شهروندان به این کالاها می‌شود.

به گزارش ایمنا، امیرحسین ماه‌آورپور یکی از تکالیف ویژه فروشگاه‌های کوثر را انجام اقدامات لازم در راستای تنظیم بازار دانست و اظهار کرد: این فروشگاه‌ها در راستای وظیفه و رسالت اصلی تنظیم بازار با نظارت دقیق خدمت‌رسانی می‌کنند و کیفیت، نرخ پایین و رضایتمندی شهروندان را سرلوحه خدمت‌رسانی خود قرار داده‌اند.

وی با اشاره به اختتامیه جشنواره «شب یلدا» در فروشگاه‌های کوثر، تصریح کرد: این جشنواره همراه با تخفیفات و جوایز ویژه از نوزدهم آذرماه سال جاری آغاز شد و تا دهم دی‌ماه ادامه داشت که مراسم اختتامیه و اهدای جوایز روز سه‌شنبه، بیستم دی‌ماه برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: قیمت کالاها توسط بازرسان مستقر در بازارها رصد می‌شود، همچنین مردم در صورت داشتن شکایت می‌توانند از طریق شماره ۱۳۷ موارد را اطلاع دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

کد خبر 632447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.