قیمت لپ‌تاپ اچ‌پی، لنوو و ایسوس امروز ۱۹ دی‌ماه + دانلود لیست

قیمت پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های اچ‌پی، لنوو و ایسوس در بازه‌های زمانی مختلف تغییراتی را تجربه کرده و مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لپ‌تاپ نوعی رایانه است که به‌دلیل قابل‌حمل‌بودن، همچنین داشتن وزن و سایز کم بیشتر از کامپیوترهای خانگی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

دانستن قیمت لپ‌تاپ‌های برتر و پرفروش به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند بین نمونه‌های مختلف بهترین گزینه را انتخاب کنند.

پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های امروز

لپ‌تاپ ایسوس X543MA-GQ1012

لپ‌تاپ‌های سری X «ایسوس» به‌نسبت کارایی و کیفیت، قیمت مناسبی دارند و جزو پرطرفدارترین محصولات این شرکت هستند. این محصولات معمولاً با مشخصات سخت‌افزاری مختلف و در طرح‌ها و رنگبندی‌های متنوعی عرضه می‌شوند تا پاسخ‌گوی نیاز کاربران مختلف باشند.

یکی از این محصولات X543MA-GQ1012 است که مثل مدل‌های قبلی تماماً از پلاستیک ساخته شده است، اما کیفیت و استحکام آن حس بدنه آلومینیومی را القا می‌کند. این لپ‌تاپ با وجود ضخامت بدنه تقریباً زیاد ۲۷ میلی‌متری، فقط حدود دو کیلوگرم وزن دارد و به همین دلیل برای حمل‌ونقل دائمی گزینه مناسبی است.

ایسوس یکی از نام‌های شناخته شده در حوزه ساخت لپ‌تاپ به حساب می‌آید و محصولات این شرکت هم با کیفیت بسیار خوبی راهی بازار می‌شوند. ایسوس برای اینکه بتواند به تمام نیاز بازار پاسخ دهد، لپ‌تاپ‌های مختلفی با قیمت‌ها و سخت افزارهای مختلف راهی بازار کرده است. به همین دلیل شما هم لپ‌تاپ ارزان قیمت ایسوس را در بازار مشاهده می‌کنید و هم محصولات رده بالا این شرکت در بازار قابل خرید هستند.

اگر به دنبال یک لپ‌تاپ ایسوس می‌گردید که در کنار داشتن کیفیت ساخت قابل قبول، قیمت مناسبی هم داشته باشد می‌توانیم لپ‌تاپ ایسوس X543MA-GQ1012 را به شما معرفی کنیم. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که لپ‌تاپ ارزان ایسوس X543MA-GQ1012 برای کارهای خانگی مناسب خواهد بود و نباید از آن انتظار داشته باشید که از پس فعالیت‌های سنگین بر بیاید.

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که لپ‌تاپ ایسوس X543MA-GQ1012 محصولی است که در ابعاد ۳۸۱*۲۵۱*۲۷ میلی متر ساخته شده و ۱.۹ کیلوگرم هم وزن دارد. ابعاد و وزن نشان می‌دهد که با محصولی نسبتاً سنگین و کمی بزرگ سر و کار داریم. ضخامت این لپ‌تاپ خیلی کم نیست و وزن بالای آن هم باعث می‌شود که این محصول را نتوانید خیلی طولانی حمل کنید. با این حال با محصول خوش ساختی سر و کار خواهید داشت کاملاً برای مصارف خانگی مناسب است و به راحتی می‌تواند جای کامپیوتر خانگی شما را پر کند.

لپ‌تاپ ایسوس جزو محصولات نسبتاً بزرگی به حساب می‌آید که از صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچ بهره می‌برد. البته که ویژگی این صفحه نمایش OLED بودن آن است. صفحه نمایش OLED رنگ‌ها را بهتر نشان می‌دهد و روشنایی بیشتری هم در مقایسه با صفحه‌های نمایش معمولی دارد. البته تنها نقطه ضعف این صفحه نمایش وضوح تصویر نه چندان بالای آن است. با محصولی سر و کار خواهید داشت که صفحه نمایشی با وضوح تصویر HD یا ۱۳۶۶*۷۶۷ پیکسل دارد.

صفحه نمایش لپ‌تاپ ایسوس X543MA-GQ1012 مات است و نور را بازتاب نمی‌دهد. به همین دلیل در محیط‌های درخشان به خوبی می‌توانید با لپ‌تاپ کار نکنید. با این حال دوست داشتیم که لپ‌تاپ ارزان ایسوس X543MA-GQ1012 از صفحه نمایشی با وضوح تصویر بالاتری بهره ببرد. البته که وضوح تصویر بالاتر احتمالاً قیمت این محصول را افزایش می‌داد.

در ادامه لیست قیمت پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌ها در بازه ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده می‌کنید:

دانلود لیست قیمت لپ‌تاپ (فایل گرافیکی در اندازه اصلی)

کد خبر 632378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.