برای اشتغال افراد تحصیل‌کرده و توانمند منتظر تصمیمات کشوری نمانیم

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای ایجاد اشتغال ویژه افراد تحصیل‌کرده و توانمند باید دنبال راه‌حل بود و نباید منتظر تصمیمات کشوری ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _یکشنبه هجدهم دی_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با بیان اینکه مسکن و اشتغال دو موضوع مهم است، اظهار کرد: این دو موضوع به هم مرتبط است؛ اگر مسئله مسکن حل شود، اشتغال و ازدواج نیز به دنبال آن ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به محدودیت‌های ساخت‌وساز در سطح شهر و موضوع ارتفاع افزود: محدودیت‌های صورت گرفته سبب می‌شود که درآمدهای سال آینده محقق نشود، استاندار، رئیس کمیسیون ماده ۵ است و مسئولیت این امر را بر عهده دارد، بنابراین باید جهت رفع مشکلات مسکن مردم اقدام کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه باید به دنبال رفع مشکلات مردم باشیم، تصریح کرد: با استفاده از قانون باید مشکلات مردم را رفع کنیم نه اینکه آن را قفل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اصفهان در حوزه اشتغال دچار مشکلات ویژه‌ای است که مسئولان باید تمهیداتی در این زمینه در نظر بگیرند، البته برای ایجاد اشتغال ویژه افراد تحصیل‌کرده و توانمند باید دنبال راه‌حل بود و نباید منتظر تصمیمات کشوری بمانیم.

کد خبر 632268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.