پیکر پاک شهید گمنام فردا در وزارت کار آرام می‌گیرد

پیکر پاک یکی از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس روز یکشنبه هجدهم دی از سازمان حج و زیارت به سمت وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی تشییع و در فضای آن وزارتخانه به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، پیکر پاک این شهید گمنام یکشنبه هم‌زمان با دهه بصیرت و در امتداد ایام وفات حضرت ام‌البنین (س) و شهادت حاج قاسم سلیمانی، بر روی دستان مردم شهیدپرور و کارکنان سازمان حج و زیارت، سازمان تامین اجتماعی و وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی در مسیر خیابان آزادی تشییع می‌شود و در وزارت کار، خانه ابدی، آرام می‌گیرد تا مشعل الهام‌بخشی برای کارکنان و مراجعان باشد.

ستاد استقبال از این شهید گمنام تفحص‌شده که لباس منقوش به آرم وزارت کار و امور اجتماعی سابق را به تن داشته، اعلام کرد که مراسم وداع با پیکر این شهید شنبه‌شب هفدهم دی پس از نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب‌الزمان (عج) واقع در خیابان آزادی تقاطع خیابان بهبودی با حضور امت شهیدپرور برگزار می‌شود.

همچنین مراسم بزرگداشت این شهید گمنام هشت صبح فردا در حسینیه شهدای مکه و منا در سازمان حج و زیارت برگزار می‌شود و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت حاج حمید رمضان‌پور و حاج اسدالله عرب‌سرخی مداحی می‌کنند و تشییع‌کنندگان یاد و خاطره جانفشانی‌های شهدای گمنام دفاع مقدس را گرامی می‌دارند.

کد خبر 632060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.