گلایه شهروندان گلپایگانی از نابسامان ورودی‌های شهر + پاسخ شهردار

عده‌ای از شهروندان گلپایگانی نسبت به وضعیت ورودی‌های شهر گلایه‌مند و خواهان رسیدگی و اقدام موثر مسئولان هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ورودی هر شهر به منزله شناسنامه شهر است. چنانچه مسافری وارد شهر شود و با صحنه زیبا و طراحی چشم‌نواز روبه‌رو نشود، چه بسا وارد شهر نشود و مسیر خودش را از کمربندی به سمت شهر بعدی ادامه دهد. شهروندان و مسافران در بدو ورود به شهر گلپایگان با درختانی بی‌برگ و نازیبا و انواع و اقسام تعمیرگاه روبه‌رو می‌شوند.

شهروندان گلپایگان می‌گویند شاید بتوان با وجود تعمیرگاه‌ها هم کنار آمد تا جابه‌جا نشود، اما چرا اول بهار که می‌شود درختان ورودی شهر واقع در خیابان آیت‌الله محمودی به نحو نامطلوبی هرس و درخت از تنه قطع می‌شود که تا فصل پاییز برگ نداشته باشد.

آنان تاکید دارند هر مسافر به نوبه خود می‌تواند موجب بهبود وضعیت اقتصاد یک شهر شود و انواع و اقسام شغل‌های مربوط به اسکان مسافران را ایجاد کند، با وجود اینکه گلپایگان شهری با پیشینه تاریخی بالا است، تلاشی برای جذب مسافر و زیباسازی شهر به خصوص در ورودی‌ها انجام نشده است.

عده‌ای از شهروندان گلپایگانی در تماس با خبرگزاری ایمنا نسبت وضعیت نابسامان ورودی‌های شهر انتقاد کرده‌اند و خواهان رسیدگی فوری مسئولان مربوطه هستند.

شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۸_۳۵۵۴۴۱۱۲ در اختیار این رسانه قرار دهند؛ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نیز می‌توانند برای پاسخ‌گویی به شهروندان از همین طریق اقدام کنند.

ساماندهی یکی از ورودی‌های شهر تا نوروز ۱۴۰۲

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان در این خصوص به خبرنگار ایمنا گفت: با توجه به اینکه ورودی‌های فاخری در شأن شهر گلپایگان نداریم، طرح اصلاح ورودی‌های شهر به شورای اسلامی شهر ارائه شده و به تصویب رسیده است.

وی افزود: طراحی ورودی شهر از سمت گوگد با رعایت اصول معماری و تناسبات و بررسی جوانب مختلف انجام و برای تعیین پیمانکار در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) بارگذاری شده است.

شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: به منظور اجرای این طرح اعتباری بالغ بر ۳.۵ میلیارد تومان تخصیص داده شده است. دلیل تأخیر ساماندهی ورودی‌های شهرحضور نداشتن پیمانکارها به دلیل شرایط اقتصادی و نوسانات قیمت است.

شکرزاده اضافه کرد: در حال حاضر با یکی از پیمانکاران مناقصه برگزار کرده‌ایم تا یکی از ورودی‌های شهر برای نوروز ۱۴۰۲ ساماندهی شود.

کد خبر 631912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.