ضرورت ارتقای کیفیت تجهیزات سازمان آتش‌نشانی شیراز

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: این سازمان با پشتیبانی و حمایت رئیس شورای اسلامی و شهردار کلان‌شهر شیراز در تلاش برای رفع دغدغه آتش‌نشانان، مشکلات معیشتی، ارتقای ماشین‌آلات و تجهیزات آتش‌نشانی و رسیدن به ایمنی شهری است.

محمدهادی قانع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با پشتیبانی و حمایت رئیس شورای اسلامی و شهردار کلان‌شهر شیراز تلاش برای رفع دغدغه آتش‌نشانان، مشکلات معیشتی، ارتقای ماشین‌آلات و تجهیزات آتش‌نشانی و رسیدن به ایمنی شهری را آغاز کرد.

وی ادامه داد: نشست اعضای هیئت مدیره سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با هدف بررسی و رفع مشکلات معیشتی آتش‌نشانان و ارتقای تجهیزات و ماشین‌آلات ضروری آتش‌نشانی و اهتمام ویژه شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر در ارتقای ضریب ایمنی شهری برگزار شده است و به‌طورمستمر با برگزاری جلسات پیگیر رفع مشکلات موجود هستیم.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: لازم است بدانیم طرح جامع اطفای حریق به صورت برنامه‌محور و با چشم‌انداز ۲۰ ساله جهت ارتقای ایمنی در این سازمان برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: گزارشی از ساختمان‌های ناایمن شهر شیراز، ارائه شده و برنامه این سازمان بررسی و رفع ناایمنی‌ها جهت جلوگیری از وقوع حوادث غیرقابل جبران است تا ایمنی شهر و شهروندان فراهم شود و بدانند که دغدغه این سازمان تأمین امنیت آن‌ها است.

کد خبر 631560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.