گواردیولا نمی‌خواهد الکس فرگوسن باشد

سرمربی اسپانیایی از احتمال حضور طولانی‌مدت در منچسترسیتی صحبت کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نقل از مارکا، گواردیولا گفت نمی‌خواهد الکس فرگوسن باشگاه منچسترسیتی باشد و اعتقاد دارد که قرارداد فقط یک تکه کاغذ است.

پپ گواردیولا همیشه طرفدار قراردادهای کوتاه‌مدت بوده است. از زمانی که وی مربیگری را آغاز کرده، همیشه به تصمیم‌گیری در پایان هر فصل مشهور بوده و عادت داشته است بلندمدت برنامه‌ریزی نکند. در این زمینه از وی پس از تمدید قرارداد با منچسترسیتی تا سال ۲۰۲۵ پرسیده شد.

اکنون پپ که در آستانه ۵۲سالگی است، اصرار دارد که قرار نیست مانند الکس فرگوسن در منچستریونایتد یا آرسن ونگر در آرسنال عمل کند. این دو مربی بزرگ و پرافتخار دوران، سال‌های متمادی هدایت دو تیم مطرح انگلیسی را بر عهده داشتند و نزدیک به دو دهه در تیمشان روی نیمکت نشسته‌اند. بااین‌حال پپ معتقد است که قرار نیست راه این دو مربی را برود.

گواردیولا درباره احتمال ماندنش در سیتی خاطرنشان کرد: لحظه‌ای که احساس کنم چیزی اشتباه است، استعفا می‌دهم یا قراردادم را تمدید نمی‌کنم. مانند فرگوسن یا ونگر نخواهم ماند. قرارداد فقط یک تکه کاغذ است. من کارم را با منچسترسیتی ادامه می‌دهم. زیرا احساس می‌کنم این تیم همچنان می‌تواند تحت رهبری من عملکرد خوبی داشته باشد. درنهایت همه‌چیز به نتیجه انتهای هر فصل بستگی دارد. اگر از همدیگر خسته شویم تا پایان قرارداد در تیم نمی‌مانم.

سیتیزن‌ها زیر نظر این مربی صاحب سبک در فصول اخیر پیشرفت چشمگیری در کیفیت بازی، نتایج و کسب افتخارات متعدد داشته‌اند و چهار عنوان قهرمانی لیگ برتر، چهار لیگ کاپ، دو قهرمانی سوپرجام انگلیس و یک جام حذفی کسب کرده‌اند. بااین‌حال تردیدی وجود ندارد که پپ و شاگردانش بیش از هر عنوانی به لیگ قهرمانان اروپا می‌اندیشند؛ جامی که آن‌ها در سال ۲۰۲۱ تا آستانه به‌دست آوردنش پیش رفتند، اما با شکست در فینال مقابل چلسی در کسب آن ناکام ماندند.

سیتی این هفته در شب آغازین سال نو میلادی، در خانه مقابل اورتون به تساوی رسید تا فاصله‌اش با صدر جدول با آرسنال به ۷ امتیاز برسد.

کد خبر 630662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.