۸‌.۵ میلیون دلار پول ایران در فیفا بلوکه شد!

با توجه به تحریم‌های ایران، پاداش تیم ملی فوتبال کشورمان بابت حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۲ که مبلغ ۸.۵ میلیون دلار است در فیفا بلوکه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر و با وجود کسب مقام سومی در گروه دوم و ناکامی در راهیابی به مرحله یک‌هشتم نهایی، مبلغ ۸.۵ میلیون دلار به فدراسیون فوتبال کشورمان اختصاص پیدا کرد، اما با توجه به تحریم‌ها، این مبلغ قابل برداشت نیست. از طرفی، پاداش باشگاه‌هایی که در تیم ملی نماینده داشتند، به‌صورت جداگانه توسط فیفا محاسبه خواهد شد که این مبلغ هم تا پایان تحریم‌ها توسط فیفا بلوکه می‌شود.

پیش‌تر اعلام شد که در صورت صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به دور یک‌هشتم نهایی، مبلغ ۱۰ درصد از این پاداش در نظر گرفته‌شده به کارلوس کی‌روش پرتغالی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، می‌رسد که با ناکامی در صعود، این پاداش به کارلوس کی‌روش تعلق نگرفت.

در جام‌جهانی ۲۰۱۴، کارلوس کی‌روش ۱۰ درصد پاداش صعود به رقابت‌های جام‌جهانی و حضور تیم ملی در این مسابقات را دریافت کرد، اما در این دوره شرط شد در صورت صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی، از طرف فدراسیون فوتبال به وی ۱۰ درصد پاداش تعلق گیرد.

کد خبر 630640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.