تفاهم‌نامه‌های همکاری صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب به امضا رسید

تفاهم‌نامه‌های همکاری میان شرکت‌های تابع وزارت نیرو در حوزه آب و فاضلاب و شرکت‌های دانش‌بنیان در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی «صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران»، منعقد و به امضا رسید.

به گزارش ایمنا، همکاری‌های مشترک بین مؤسسه تحقیقات آب و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با موضوع استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات هریک از طرفین به منظور اجرای مشترک طرح‌های پژوهشی- کاربردی، برگزاری رویدادها و تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی از جمله این تفاهم‌نامه‌ها است.

قرارداد راه‌اندازی کارخانه نوآوری آب میان مؤسسه تحقیقات آب و شرکت حیات اکسیر مهرآب و انعقاد تفاهم‌نامه با دفتر پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران از دیگر رویدادهای نمایشگاه در حوزه امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری است.

همچنین تفاهم‌نامه همکاری با موضوع‌های" تولید کیت ویال" از سوی شرکت سپهر کویر فرداد و " ساخت نمونه‌بردار اتوماتیک " از سوی شرکت دانش‌بنیان آبان رایمن با شرکت آبفای استان قم به امضا رسید.

تفاهم‌نامه همکاری با موضوع " انجام پایلوت بهره‌گیری از کولرهای اصلاح‌شده و بهینه‌شده در شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه با شرکت فناور سیماب سمنان منعقد شد.

گفتنی است، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی «صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران» صبح امروز، نهم دی‌ماه با حضور وزیر نیرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت.

در این نمایشگاه، در کنار مشارکت ۱۶۹ شرکت داخلی و شش شرکت خارجی، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان نیز در حوزه آب و فاضلاب و تأسیسات مرتبط با آن حضور فعال و گسترده‌ای دارند.

منبع: ایرنا

کد خبر 630158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.