۲۰ خودروی ون به ناوگان حمل‌ونقل اردبیل اضافه شد

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه بیش از ۲۰ دستگاه خودروی ون به ناوگان حمل‌‍ونقل عمومی این شهر اضافه شد، گفت: تلاش می‌کنیم در سال‌های آینده تعداد ون‌های مسافربری داخل شهری به بیش از ۱۰۰ دستگاه برسد.

جواد انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در اقدامی ماندگار برای نخستین‌بار در اردبیل، علاوه بر اتوبوس‌های جدید که وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر خواهد شد، قرارداد خرید ۲۰ دستگاه ون با استفاده از یارانه دولتی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در سال‌های آینده تعداد ون‌های مسافربری داخل شهری به بیش از ۱۰۰ دستگاه برسد، ادامه داد: همواره توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی از برنامه‌های دوره ششم شورای اردبیل بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به اینکه خودروهای خریداری شده جایگزین اتوبوس‌های فرسوده شهری خواهد شد، تصریح کرد: اتوبوس‌های خریداری شده نیز در خدمت اهالی شهرک‌های مسکونی جدید و مناطق کم‌برخوردار قرار خواهند گرفت.

سلامت صفری، سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل نیز در این‌باره اظهار کرد: بهسازی و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری در اولویت کاری شهرداری و شورا قرار دارد.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به این هدف، در جلسه رسمی شورای شهر مجوز خرید ۲۰ دستگاه ون به شهردار اردبیل داده شد؛ به‌طوری که خرید ۶۰ دستگاه اتوبوس نیز از قبل در دستور کار شهرداری قرار داشت که تعدادی از آنها را تحویل گرفتیم و تعدادی نیز به‌زودی تحویل گرفته خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل ادامه داد: در جلسه علنی شورای اسلامی شهر، هشت دستگاه اتوبوس فرسوده که بازسازی آن متحمل هزینه بالا بود، تعیین تکلیف و مقرر شد با اتوبوس‌های جدید جایگزین شود.

وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر برای ارتقای کیفیت حمل‌ونقل عمومی و ارائه خدمات بهتر به منظور جلب شهروندان تاکید دارند، اضافه کرد: مشکلاتی در مسیربندی فعالیت اتوبوس‌های شهری وجود دارد که مقرر شد در مسیرهای درون‌شهری و مسیرهای طولانی در مناطق و شهرک‌های جدیدالاحداث بازنگری لازم انجام شود.

کد خبر 630082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.