اولویت مدیریت شهری ششم تهران تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: اولویت فعالیت مدیریت شهری ششم تهران بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، علیرضا نادعلی ضمن ابراز رضایتمندی از فعالیت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه این معاونت بی‌حاشیه و به خوبی فعالیت می‌کند، اظهار کرد: در حال حاضر کلان پروژه‌های پایتخت طبق برنامه‌ریزی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه اولویت فعالیت مدیریت شهری ششم تهران تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است، افزود: یکی از مصادیق رضایتمندی‌ها این است که در بخش عمرانی پروژه‌های جدید آغاز نشده و تلاش برای تکمیل طرح‌ها است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه توجه ویژه ما به پروژه‌های اصلی شهر است، تصریح کرد: اعضای شورا از اجرای طرح‌های عمرانی رضایت دارند و ما صبوری می‌کنیم تا طرح‌ها به سرانجام برسد.

وی با اشاره به بازدید اعضا از مناطق مختلف شهر تهران، خاطرنشان کرد: در طول مدیریت شهری جدید شاهد آسفالت معابر به میزان قابل توجهی هستیم و انتظار ما این است که رونق آسفالت همچنان حفظ شود.

نادعلی گفت: نیاز به تلاش است که بتوان نواقص را در تأمین قیر نیز برطرف کرد، هرچند این اقدام ارتباطی به شهرداری ندارد، همچون مصرف کننده اصلی در این زمینه است می‌توان کمبود و افزایش قیمت قیر را پیگیری کرد تا بتوان روند بهتری را در آسفالت معابر شاهد بود.

کد خبر 629918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.