تساوی پرسپولیس مقابل تیم دسته‌اولی چادرملو

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در یک بازی تدارکاتی برابر چادرملو اردکان با نتیجه دو بر دو متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران روز یکشنبه چهارم دی در سیزدهمین بازی نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی مقابل پیکان تهران با تساوی بدون گل متوقف شد و نتوانست اختلاف خود با تیم‌های دوم و پایین‌تر را در جدول رده‌بندی حفظ کند.

پس از دیدار قرمزپوشان در هفته سیزدهم لیگ برتر، تیم فوتبال پرسپولیس امروز دوشنبه پنجم دی در دیداری دوستانه به‌مصاف چادرملوی اردکان رفت که این بازی در پایان با تساوی دو بر دو همراه شد. نکته جالب این دیدار استفاده پرسپولیس از پیراهنی جدید نسبت به کیت لیگ‌برتری‌شان بود.

در نیمه اول، مهدی عبدی پرسپولیس را با یک گل پیش انداخت. با آغاز نیمه دوم و تغییراتی که دو تیم در ترکیب خود ایجاد کردند، پوریا بالیلاشک، بازیکن جدید چادرملو، دو بار دروازه پرسپولیس را باز کرد تا تیم اردکان از پرسپولیس پیش بیفتد؛ اما این پایان کار نبود و در اواخر بازی داور یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام کرد تا حامد پاکدل از روی نقطه پنالتی دروازه چادرملوی اردکان را برای دومین‌بار باز کند و این بازی درنهایت با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.

شاگردان یحیی گل‌محمدی روز شنبه دهم دی در سیرجان باید برابر گل‌گهر یک بازی بسیار سخت و تاثیرگذار را به انجام برسانند و در صورت شکست یا تساوی، فرصت را برای گل‌گهر، استقلال و سپاهان مهیا می‌کنند تا جای آنان را در صدر جدول بگیرند.

کد خبر 629426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.