نمایش «صدای سکوت» در تالار هنر اصفهان

رئیس دفتر تخصصی هنرهای نمایشی شهرداری اصفهان از اجرای نمایش مناسبتی «صدای سکوت» در تالار هنر این کلان‌شهر خبر داد.

علی دادفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: «صدای سکوت» به کارگردانی سید روح‌الله فهیمی تهیه شده و به مدت ۱۰ شب در تالار هنر اصفهان اجرا خواهد داشت.

وی افزود: این نمایش توسط مؤسسه قرآن و عترت «مهر تابان مهدوی» و به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) تهیه شده و از شب گذشته _جمعه دوم دی ماه_ اجرای خود در تالار هنر را آغاز کرده است.

رئیس دفتر تخصصی هنرهای نمایشی و مدیر تالار هنر شهرداری اصفهان تصریح کرد: موضوع اصلی نمایش، شهادت حضرت زهرا (س) را روایت کرده و بخش‌هایی از آن به سلمان فارسی یار و یاور صدیق پیامبر گرامی اسلام (ص) اختصاص دارد.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه مشارکتی است و توسط سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری و مؤسسه مهر تابان مهدوی برنامه‌ریزی شده است.

دادفر اظهار کرد: تماشای این نمایش برای عموم مردم رایگان است. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت بلیت از طریق مؤسسه قرآن و عترت مهر تابان مهدوی باید اقدام کنند.

نمایش «صدای سکوت» در تالار هنر اصفهان

به گزارش ایمنا، بازیگران نمایش عبارتند از: اسدالله بابایی، محمدرضا رفیعی، اسماعیل زنگل گیاه، مصطفی بیگدلی، ابوالفضل شریفی، امیرعلی ملک‌محمد، مهدی فرخانی، سیدرضا هاشمی، محمدجواد تولایی، سیدعباس فیض، حجت دشتگرد و عبدالرسول زارع.

نمایش صدای سکوت، از یکم تا دهم دی‌ماه همه روز در دو نوبت اجرا از ساعت ۱۸:۱۵ و نوبت دوم از ساعت ۲۰:۱۵ در تالار هنر اصفهان واقع در میدان لاله، روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت و رزور رایگان عدد ۳ را به سامانه ۱۰۰۰۲۰۰۸۹۱۰ ارسال کنند یا به سایت مهر تابان به نشانی www.mehretaban.ir مراجعه کنند.

کد خبر 628731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.