شیبانی برای اعتلای ایران از هیچ تلاشی دریغ نکرد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت:حاج‌عباس شیبانی از هیچ تلاشی برای اعتلا و آبادانی ایران و تهران بزرگ دریغ نکرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیداحمد علوی، عضو شورای اسلامی شهر تهران امروز_ جمعه دوم دی‌ماه_ در پیامی درگذشت دکتر عباس شیبانی استاد دانشگاه و مبارز انقلابی را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است: «انالله و انا علیه راجعون، درگذشت سیاست‌مدار وارسته و انقلابی، دلسوز و خدمت‌گذار عباس شیبانی موجب تأسف و تالم فراوان شد، او که در روزهای پایانی فعالیت صادقانه خود از دوره‌های دوم تا چهارم به مدت ۱۲ سال در شورای اسلامی شهر تهران حضور داشت و آثار و برکات زیادی را از خود بر جای گذاشت که سرلوحه‌ای درخشان پیش روی همه ما است.

مردم ایران بالاخص شهروندان تهران امروز غمگین‌تر از دیگر نقاط تهران در سوگ دانشمند و بزرگی نشسته‌اند و حاج‌عباس شیبانی از هیچ تلاشی برای اعتلا و آبادانی ایران و تهران بزرگ دریغ نکرد.

مرحوم حاج‌عباس شیبانی ساده زیستی و مردم دوستی را نه در حد حرف بلکه در مقام عمل به نمایش گذاشت و اینجانب این مصیبت را به خانواده گرامی ایشان و به خانواده بزرگ شهرداری تهران، به یاران ایشان در شورای شهر تهران و به مردم قهرمان تهران تسلیت عرض می‌کنم و برای بازماندگان صبر و اجر و برای آن فقید سعید، علو درجات طلب می‌کنم.»

کد خبر 628605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.