افزایش رفاه عمومی دغدغه‌ مسئولان مدیریت شهری است

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: خدمات‌رسانی مطلوب با هدف افزایش رفاه عمومی از مهم‌ترین خواسته‌های شهروندان و از اصلی‌ترین دغدغه‌های مسئولان مدیریت شهری در شهرکرد به‌شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _پنجشنبه یکم دی_ در یکصدوپنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: اعضای این شورا به همراه تعدادی از مسئولان به‌صورت دوره‌ای در بین نمازگزاران مساجد شهرکرد حاضر می شوند و سپس نسبت به پیگیری مشکلات مطرح شده از سوی مردم اقدام می‌کنند.

وی افزود: در همین راستا خواسته‌های اهالی محله سرچشمه‌های شهرکرد شامل تکمیل مسیل، ایجاد خط ویژه ناوگان عمومی حمل‌ونقل در خیابان‌های نامجو و تختی، افزایش سرانه‌های فضای سبز و ورزش، راه‌اندازی کلانتری و سامان‌دهی سگ‌های بلاصاحب در دستور کار مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: خدمات‌رسانی مطلوب با هدف افزایش رفاه عمومی از مهم‌ترین خواسته‌های شهروندان و از اصلی‌ترین دغدغه‌های مسئولان مدیریت شهری در شهرکرد به‌شمار می‌رود.

وی خواستار عملیاتی شدن حفر چاه‌های جذبی در ساختمان‌های مسکونی شد و گفت: شهرداری شهرکرد تا هفته آینده علت عملیاتی نشدن مصوبه این شورا در خصوص حفر چاه جذبی در ساختمان‌های مسکونی را ارائه دهد.

حیدری خاطرنشان کرد: در نظر داریم با پیشنهاد کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و حمایت مدیریت شهری ششم شهرکرد و دیگر دستگاه‌های فرهنگی شهرستان، المان‌های جدید تمثال شهدای شهرکرد را طراحی و اجرایی کنیم، از این‌رو پیشنهاد می‌شود حوزه علمیه برادران نیز در این راستا طرح‌های خود را ارائه دهد.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح در ایام تلخ و شیرین مردم را همراهی کردند و این موضوع نشان‌دهنده این است که نیروهای مسلح از دل مردم جوشیده‌اند و همراه مردم هستند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه لازم است نیروهای مسلح یک کشور مقتدر، دلیر و بی‌اعتنا به وعده‌های دشمن باشند تا اقتدار، صلابت، تدین و مردمی بودن آن‌ها حفظ شود، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر موظف است کارها را از طریق شهردار پیگیری کند، چراکه پیگیری از طریق معاونان و مدیران خارج از حیطه اختیارات شورای اسلامی شهر است.

وی تصریح کرد: با وحدت، همدلی و همکاری با شهردار باید گره از مشکلات باز کرد و پروژه‌های شهری از جمله پروژه‌های روگذر و زیرگذر را اجرا کرد.

حیدری با اشاره به اهمیت حفظ بیت‌المال، افزود: اموال شهرداری در حال حاضر در دست ما امانت است، بنابراین باید از آن‌ها به خوبی صیانت شود و در واگذاری‌ها و معوض‌ها دقت کافی صورت پذیرد.

کد خبر 628410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.