اقدام انسان‌دوستانه بازیکنان تیم ملی مراکش/ تقسیم ۲۴ میلیون دلار پاداش میان مردم

بازیکنان تیم ملی مراکش ۲۴ میلیون دلار (معادل ۹۷۵ میلیارد تومان) از پاداش جام‌جهانی ۲۰۲۲ را میان مردم کشورشان تقسیم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال مراکش با وجود عملکرد استثنایی، دور از انتظار و فوق‌العاده در جام‌جهانی ۲۰۲۲ توانست چندین رکورد را به نام خود ثبت و به‌عنوان نخستین آفریقاییِ تاریخ به نیمه‌نهایی جام‌جهانی صعود کند؛ اما در بازی مقابل فرانسه، اسیر بدشانسی و تجربه زیاد مدافع عنوان قهرمانی شد و در بازی رده‌بندی هم مقابل کرواسی تن به شکست ۲ بر ۱ داد تا به چهارمی در جهان بسنده کند.

مراکشی‌ها با توجه به اعلام قبلی فیفا مبنی بر اختصاص ۲۴ میلیون دلار پاداش به تیم چهارم جهان، این مبلغ را پس از کسب عنوان چهارمی دریافت کردند؛ اما نکته بسیار مهم و ستودنی اینجاست که بازیکنان تیم ملی مراکش تمام درآمدهای خود از جام‌جهانی را به کودکان و خانواده‌های بی‌بضاعت اهدا خواهند کرد.

بدین ترتیب تمام اعضای تیم مراکش تصمیم گرفتند درآمد جام‌جهانی خود را به کودکان و خانواده‌های فقیر مراکش اهدا کنند. آن‌ها برای راهیابی به جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر پاداش ۲.۵میلیون‌دلاری دریافت کردند و برای کسب رتبه چهارم در جام‌جهانی، ۲۲ میلیون دلار دیگر به‌دست آوردند.

کد خبر 628328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.