عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ آذرماه

در این بسته خبری از نوسازی تاکسی‌های فرسوده در سنندج تا آغاز عملیات زیرسازی و آسفالت ۷۰ خیابان در آبادان و شناسایی ۸۰۰ پلاک خطرساز در بافت تاریخی شیراز را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آغاز نوسازی تاکسی‌های فرسوده در سنندج

حمید خضری، سرپرست سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: فرآیند نوسازی تاکسی‌های فرسوده سطح شهر سنندج آغاز شد.

آغاز عملیات زیرسازی و آسفالت ۷۰ خیابان آبادان

یاسین کاوه‌پور، شهردار آبادان گفت: با پیگیری نمایندگان مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر آبادان در جذب قیر رایگان عملیات زیرسازی و آسفالت ۷۰ خیابان این شهر پس از سال‌ها آغاز شد.

حریق جایگاه پمپ گاز پارسیان در یاسوج

محمد رستمی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: جایگاه پمپ گاز «پارسیان» در محله «بِنسنجان» در یاسوج، امروز سه شنبه به دلایل نامعلومی طعمه حریق شد.

فردی پشت سیستم استعلامات سازمان بازرسی شهرداری تهران نمانده است

داوود گودرزی، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران تاکید کرد: فردی برای انتصاب پشت سر سیستم استعلام بازرسی نمانده است.

سازمان اقتصادی شهرداری مشهد از شرکت‌های دانش بنیان حمایت می‌کند

محمود عیدی، معاون شهردار و رئیس سازمان اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری مشهد گفت: این سازمان به حمایت از شرکت‌ها و مجموعه‌های دانش‌بنیان باور دارد که البته این حمایت باید از مسیر درست و با بهره‌گیری از ابزارهای مناسب خود صورت گیرد.

شناسایی ۸۰۰ پلاک خطرساز در بافت تاریخی شیراز

علی مصلی‌نژاد، شهردار منطقه تاریخی و فرهنگی شیراز، با اشاره به شناسایی ٨٠٠ پلاک خطرساز در محدوده بافت تاریخی فرهنگی این کلانشهر، اضافه کرد: بیش از ٣٠٠ پلاک از مجموع این پلاک‌ها میراثی است که باید با تصمیم مراجع قضائی و میراثی تعیین تکلیف شوند.

واکنش شهرداری کرمان به انتقادها نسبت به پایانه مسافربری آدینه کریمان

مجید مشرفی، مدیر پایانه‌های مسافربری شهرداری درباره پیشانی کرمان که انتقاداتی درباره آن شده است، گفت: از منتقدان درخواست داریم سرزده از این مجموعه بازدید و مستندسازی کنند.

باید نگاه سنتی و غلط در حوزه سرمایه‌گذاری را تغییر دهیم

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز گفت: الگوهای سرمایه‌گذاری و روش‌های تأمین منابع متنوعی در حوزه سرمایه‌گذاری وجود دارد و باید نگاه سنتی و غلط در حوزه سرمایه‌گذاری را تغییر دهیم.

کسب و کارهای خانگی در جزیره خارک حمایت می‌شود

شعیب بحرینی، شهردار خارگ خبر از برپایی نمایشگاه مشاغل خانگی در جزیره خارگ داد و گفت: کسب و کارهای خانگی حمایت می‌شود.

کد خبر 628084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.