بازنگری طبقه‌بندی مشاغل برای رانندگان اتوبوسرانی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با موافقت شهرداری اصفهان، هیئت مدیره شرکت واحد اتوبوسرانی و پیگیری اعضای شورای اسلامی کارگری اتوبوسرانی، مهمترین دغدغه و درخواست رانندگان مبنی بر بازنگری طبقه‌بندی مشاغل به زودی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید عباس روحانی امروز_ شنبه بیست‌وششم آذرماه_ در مراسم جشن ۲۶ آذرماه، روز ملی حمل‌ونقل با تبریک به رانندگان ناوگان اتوبوسرانی شهری اظهار کرد: رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سرما و گرما، در مشقت‌ها و سختی‌ها حتی در روزهای آلوده و ایام تعطیل در راستای خدمت رسانی به شهروندان تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: رانندگان اتوبوسرانی با همت مضاعف خود همزمان با آغاز سال تحصیلی امسال (مهرماه) با وجود فرسودگی و خرابی ناوگان حمل‌ونقل و بعد دو سال تعطیلی مدارس در ایام کرونا جهادگرانه به افزایش شدید تقاضا از سوی شهروندان برای استفاده از اتوبوس پاسخ دادند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تاکید کرد: رانندگان ناوگان اتوبوسرانی شهری در سال تحصیلی مدیریت شهری را یاری کردند و به نوعی خریدار آبروی ما در ارائه خدمت به شهروندان شدند؛ همچنین رانندگان ناوگان اتوبوسرانی شهری به‌ویژه در ایام اغتشاشات مردانگی کرده و در عرصه خدمت به شهروندان تمام‌قد ایستادند که جای قدردانی ویژه دارد.

وی با اشاره به نواقص و کمبودها در عرصه خدماتی و رفاهی رانندگان ناوگان اتوبوسرانی شهری گفت: از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری آن است که بتواند در راستای خدمت به رانندگان که همواره به عنوان جبهه‌های اول خدمت به شهروندان تلقی می‌شوند، انجام وظیفه کند؛ بر این اساس با موافقت شهرداری اصفهان، هیئت مدیره شرکت واحد اتوبوسرانی و پیگیری اعضای شورای اسلامی کارگری اتوبوسرانی، مهمترین دغدغه و درخواست رانندگان مبنی بر بازنگری طبقه بندی مشاغل به زودی اجرا می‌شود.

روحانی تصریح کرد: ۴۵ دستگاه اتوبوس جدید خریداری شده که در هفته جاری رونمایی و به ناوگان اتوبوسرانی شهری افزوده می‌شود.

ضرورت جذب راننده جدید برای ناوگان اتوبوسرانی شهر

سیدعلی موسوی، رئیس شورای اسلامی کارگری اتوبوسرانی شهرداری اصفهان نیز در این مراسم اظهار کرد: فعالیت در بخش اتوبوسرانی شهری سخت است و نیاز به حمایت‌های ویژه‌ای از سوی مسئولان دارد، در این راستا انتظار داریم همچون سال گذشته این حمایت‌ها و توجهات در راستای انجام بهتر سرویس‌دهی و خدمتگزاری به شهروندان از سوی مدیریت شهری برای رانندگان اتوبوسرانی در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به ضرورت جذب راننده جدید برای ناوگان اتوبوسرانی شهری تصریح کرد: کارکنان ناوگان اتوبوسرانی به عنوان جبهه اول خدمت‌رسانی به شهروندان در ایام مختلف و ساعت‌های متعدد شبانه‌روز محسوب می‌شوند به طوری که حتی کارکنان اتوبوسرانی در روزهای آلوده هوا نیز باید به مردم شهر خدمت کنند.

رئیس شورای اسلامی کارگری اتوبوسرانی اصفهان خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته شاهد حمایت مدیریت شهری از رانندگان اتوبوسرانی بوده‌ایم، لذا امیدواریم این حمایت‌های بی‌دریغ ادامه پیدا کند.

کد خبر 627206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.