فردا هیچ مدرسه و ارگانی به‌دلیل آلودگی هوا تعطیل نیست

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: درخواست تعطیلی برای نهاد و ارگانی صادر نشده و فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها بر اساس روند گذشته دایر است.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای نهاد و ارگانی درخواست تعطیلی به‌دلیل آلودگی هوا صادر نشده است و فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها بر اساس برنامه همیشگی خواهد بود.

وی با بیان اینکه هواشناسی، ناپایدارها و به‌تدریج تخلیه آلودگی را پیش‌بینی کرده است، ادامه داد: روز پنجشنبه حجم ترافیک کمتر بوده و تصمیمی برای تعطیلی فردا گرفته نشده است. البته تا پایان هفته، طرح زوج و فرد برقرار است و توصیه‌هایی ازجمله استفاده از ماسک، رعایت اصول بهداشتی و محدود بودن فعالیت صنایع و کوره‌های آجرپزی مورد تاکید است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: پایش‌های محیط‌زیست همچنان برقرار بوده و برنامه‌ریزی‌ها برای کنترل آلودگی هوا اجرایی شده است، اما تعطیلی برای فردا در دستورکار نیست.

وی اضافه کرد: از آنجایی که پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر افزایش غلظت آلاینده‌ها نبوده و متناسب با پیش‌بینی‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است، تعطیلی برای فردا مدنظر نیست.

کد خبر 626754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.