چرای گله گوسفند در محیط شهری بهارستان+ فیلم/پاسخ شهردار

چرای گله گوسفندان در یکی از خیابان‌های بهارستان موجب گلایه ساکنان این شهر جدید شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساکنان شهر جدید بهارستان نسبت به چرای گله گوسفندان در محیط شهر گلایه‌مند و خواهان رسیدگی مسئولان هستند. این معضل مسئله جدیدی در شهرهای ایران نیست و مدیران در هر شهر بنا به شرایط تدابیری به منظور جلوگیری از ورود گله‌ها در نظر می‌گیرند.

شهروندان شهر جدید بهارستان نیز خواهان رسیدگی فوری مسئولان هستند تا دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی در محل سکونت خود نباشند.

یک دستگاه مخصوص حمل بار گوسفندان را به شهر آورده است

محمد شبانی، شهردار بهارستان در خصوص انتقاد شهروندان نسبت به چرای گله گوسفند در یکی از بلوارهای شهر، اظهار کرد: پیرو خبر منتشر شده در خبرگزاری ایمنا در خصوص انتقاد شهروندان نسبت به چرای گله گوسفندان در شهر، تمام دوربین‌های مدار بسته سطح شهر بررسی شد.

وی افزود: یک سمت بهارستان کوه است و سه روستای قلعه‌شور، کیچی و کبوترآباد در اطراف این شهر قرار دارد، اما هیچ چوپانی گوسفندان خود را در سطح شهر رها نمی‌کند.

شهردار بهارستان با اشاره به بررسی دوربین شهری محدوده بلوار بهشت، خاطرنشان کرد: صبح روز دوشنبه _ بیست‌ویکم آذرماه_ یک گله گوسفند، آخر بلوار بهشت در ورودی شهر بهارستان با یک دستگاه مخصوص حمل بار خالی و پس از ۲۰ دقیقه جمع‌آوری شد، احتمالاً معامله‌ای در کار بوده است.

شبانی تاکید کرد: گزارشی از سوی کارکنان واحد نظافت شهری شهرداری در خصوص جمع‌آوری فضولات گوسفندان گزارش نشده است که نشان می‌دهد وجود گله گوسفندان در شهر مقطعی بوده و به دلایل خاصی انجام شده است.

شهر جدید بهارستان یکی از شهرهای برنامه‌ریزی‌شده اقماری است که در ۲۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر اصفهان و در مسیر جاده اصفهان-شیراز قرار گرفته است. این شهر در برنامه‌ریزی‌های مربوط به اسکان و شهرسازی استان اصفهان برای جذب سرریز جمعیت شهر اصفهان در نظر گرفته شده است.

چشم‌انداز جمعیتی شهر بهارستان ۳۰۰ هزار نفر است و در حاضر ساخت‌وساز در سه فاز اصلی این شهر جدید انجام می‌شود.

کد خبر 626114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.