لیونل مسی: متئو لاهوز در اندازه این بازی بزرگ نبود/ تیم فن‌خال فقط زیر توپ زد!

کاپیتان تیم‌ ملی آرژانتین گفت: فیفا نباید داوری را مسئول قضاوت یک بازی حساس و مهم کند که به‌هیچ‌وجه در سطح آن نیست. متئو لاهوز وظیفه‌اش را به‌خوبی انجام نداد و تصمیم‌های این داور موجب شد بازی به وقت‌های اضافه برود؛ فیفا باید در این خصوص بازنگری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیونل مسی پس از پیروزی مهم و شیرین آرژانتین در دیدار نفس‌گیر مقابل هلند و صعود به نیمه‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ با انتقاد شدید از عملکرد متئو لاهوز و قضاوت بحث‌برانگیز تیم داوری اظهار کرد: نمی‌خواهم درباره داور صحبت کنم چراکه معمولاً شما را به‌خاطر راستگوبودن جریمه می‌کنند! فکر می‌کنم مردم آن چیزی را که اتفاق افتاد دیدند. فیفا نباید داوری را مسئول قضاوت یک بازی حساس و مهم کند که در سطح آن نیست؛ متئو لاهوز در اندازه بازی نبود و وظیفه‌اش را به‌خوبی انجام نداد؛ تصمیم‌های این داور باعث شد بازی به وقت‌های اضافه برود. فیفا باید درباره انتخاب داوران بازنگری کند. با این وجود نمی‌خواهم راجع‌به داوری صحبت کنم، زیرا اگر این کار را انجام بدهم آنان من را مجازات می‌کنند.

لیونل مسی: متئو لاهوز در حد و اندازه این بازی بزرگ نبود/ تیم فن‌خال فقط زیر توپ زد!

وی درباره شکست‌دادن تیم ملی هلند افزود: واقعاً از این جام جهانی لذت می‌بریم، واقعاً خوشحالم! خوشبختی و شادی بزرگی نصیب ما شد و از این بابت سرشار از شادی و آسایش هستیم. البته که بازی نباید به ضربات‌پنالتی می‌رفت. ما بابت همه اتفاقاتی که در بازی افتاد خیلی سختی کشیدیم اما یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی همین است، همه بازیکنان لحظه‌های سخت را درک می‌کنند و زمانی‌که باید دفاع کنند تمام تیم این‌کار را انجام می‌دهند. صعود به مرحله بعدی، زیباترین و مهم‌ترین مسئله است.

اسطوره فوتبال آرژانتین درباره سبک بازی تیم ملی هلند نیز گفت: فن‌خال ادعا می‌کند که تیمش فوتبالی ناب را به اجرا می‌گذارد و به همه نیز همین را می‌گوید؛ اما تنها کاری که او انجام می‌دهد به بازی‌آوردن بازیکنان بلندقامت و زدن توپ‌های بلند است.

لیونل مسی: متئو لاهوز در حد و اندازه این بازی بزرگ نبود/ تیم فن‌خال فقط زیر توپ زد!

لیونل مسی ادامه داد: آرژانتین حالا جزو چهار تیم برتر جهان است؛ ما نشان دادیم که می‌دانیم چگونه هر بازی را با همان میل و شدت انجام بدهیم.

وی در پایان در رابطه با تقابل حساس و سرنوشت‌ساز مقابل کرواسی در نیمه‌نهایی جام‌جهانی خاطرنشان کرد: مقابل کرواسی بازی سختی در پیش داریم، این بازی نیمه‌نهایی است و خیلی سخت خواهد بود.

کرواسی نشان داد تیمی قوی و بزرگ است و هم‌پای برزیل بازی کرد؛ آنان مدت‌هاست که با یک سرمربی کار می‌کنند و کلاً شناخت خوبی از یکدیگر دارند، البته ما هم به‌تدریج در حال پیشرفت هستیم.

کد خبر 625597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.