فتنه بهترین ابزار استکبار جهانی برای انحراف است

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: فتنه و جنگ نرم بهترین ابزار استکبار جهانی برای انحراف دل و ذهن های جوانان پاک و معصوم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین حمیدی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان امروز _هجدهم آذرماه_ اظهار کرد: فتنه و جنگ نرم بهترین ابزار استکبار جهانی برای انحراف دل و ذهن‌های جوانان پاک و معصوم است. دانشجویان با مطالبه‌گری و دغدغه‌مندی نسبت به جامعه قطعاً موجب پیشرفت کشور خواهند شد و دشمن در صدد است که این دغدغه‌مندی را با موکول کردن اهداف متعالی به سنین فارغ‌التحصیلی از بین ببرد تا امید به ساخت ایران قوی را از قشر قوی و نیروی انسانی بگیرد.

وی افزود: دشمن به دنبال گرفتن قدرت تشخیص از دانشجو است؛ انسانی که می‌خواهد پیشران باشد باید آگاهانه تشخیص دهد که در کدام مسیر حرکت می‌کند و هرگاه این تشخیص با مشکل مواجه شود، تقریباً کل جریان دست‌خوش انحراف می‌شود. هر فردی بخواهد جلوی پیشرفت ایران اسلامی را بگیرد، برنامه‌ای برای سکوت و انحراف دانشجویی خواهد داشت.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان ادامه داد: دانشجویان به گوش باشند که نتایج این اتفاق انفعال یا تشخیص اشتباه است. دانشجوی جامعه باید برای تغییرات بزرگ و اثرگذاری مطلوب در جامعه پرورش یابد. در اتفاقات اخیر شاهد بودیم که دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی، سخت جلوه دادن مشکلات و ناتوانی در حل مسائل بود تا دانشجویان و آرمان‌خواهان جامعه را به انزوا بکشاند، اما بار دیگر شاهد هوشیاری دانشجویان انقلابی بودیم و این گره نیز به دستان نسل آگاه کشور باز شد.

وی با اشاره به برخی اقدامات دانشجویان در راستای پیشرفت کشور، گفت: دانشجویان در راستای مهار ویروس کرونا، ساخت واکسن و کمک به کادر درمان، نقش‌آفرین شدند دانشجویان ایرانی در رشته‌های ژنتیک و سلول‌های بنیادین، دارای رتبه دوم جهان و در علم نانو در رتبه‌های ابتدایی این علم هستند. فرزندان شما در دانشگاه، آگاهانه ناظر بر مقاومت در برابر انحرافات انقلاب هستند.

حمیدی اضافه کرد: در دولت انقلابی حالِ حاضر با تمام ناکارآمدی‌های دوره قبل، شاهد اتفاقات خوبی بودیم. همه ساله شاهد هجرت‌های دانشجویان هستیم که با وقف زندگی خود به کمک اقشار کمتر برخوردار روستاها و حاشیه شهرها می‌روند و در عرصه‌های مختلف نظیر عمران، سازندگی و سلامت، خدمتگزار مردم هستند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان اظهار کرد: دانشگاه مکانی برای تولید فرهنگ و بازنشر در جامعه است. امروز دانشگاه در سطح جهانی علاوه بر وظایف آموزشی و پژوهشی، وظایف جدیدی در حوزه فرهنگی و اجتماعی بر عهده دارد که از جمله آن می‌توان به افکارسنجی در شهر اصفهان طی سال گذشته اشاره کرد که درپی آن مشکلات مردم این شهرستان به گوش مسئولان رسانده شد.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه با تربیت دانشجویان خدمات غیرمستقیم بسیاری داشته است. دانشجو موتور محرکه و نیروی پیشران جامعه است. این وظیفه بر عهده دانشجویان قرار گرفته که در کنار تحصیل به روشن‌فکری، روشن‌گری و آگاه‌سازی عموم مردم بپردازند. دانشجو چشم بینا و گوش شنوای ملت است و دانشجویان انقلابی، قشر فرهیخته جامعه و دغدغه‌مندان تعهد می‌دهند که در مسیر پیشرفت، تعالی و ساخت ایران قوی دست از تلاش برندارند و برای تحقق عدالت و ستاندن حق مظلوم لحظه‌ای کوتاه نیایند.

کد خبر 625456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.