نیمکت ناپایدار تراکتور در تعطیلات جام ۲۲!

تیم فوتبال تراکتور در تعطیلات جام جهانی ۲۰۲۲ روزهای پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و دوباره شاهد تغییر کادر فنی‌ خود بود.

به گزارش ایمنا، تراکتوری‌ها پیش از شروع تعطیلات جام جهانی ۲۰۲۲ برنامه‌های آماده‌سازی مختلفی برای حضور قدرتمند در ادامه لیگ بیست و دوم داشت. در همین راستا قرار بود که یک اردوی دو هفته‌ای در ترکیه و یک اردوی دو هفته‌ای دیگر در امارات داشته باشند با این حال در میانه راه، همه چیز تغییر کرد.

شاگردان بردیف در ابتدا از ۲۰ آبان در آنتالیا اردوی ترکیه‌شان را آغاز کردند. بردیف در ابتدای این اردو با توجه به حضور مارکو کاسر، مربی بدنسازی که سابقه کار با استراماچونی را دارد، تمرینات بدن‌سازی سنگینی برای بازیکنانش در نظر گرفت تا از این جنبه کمبودهای تیمش را برطرف کند. هم‌چنین تراکتور در اردوی آنتالیا، دو بازی تدارکاتی داشت که نتایج آن به شرح زیر بود:

  • تراکتور صفر - تیم ملی زیر ۲۱ سال کوزوو صفر
  • تراکتور صفر - العداله عربستان ۲

در اردوی ترکیه همه چیز برای تراکتور خوب بود تا جایی که پیشنهاد سوچی روسیه به دست قربان بردیف رسید. این پیشنهاد شاید در نگاه اول مهم نبود، اما باتوجه به این که گفته می‌شودپیشنهاد سوچی به صورت غیر مستقیم از سوی ولادیمیر پوتین بود بردیف به آن جواب مثبت داد تا از جمع تراکتوری‌ها جدا شود و او هم برف تبریز را نبیند.

پس از جدایی بردیف از جمع تراکتوری‌ها، مدیریت این باشگاه اعلام کرد که برنامه‌های تدارکاتی این تیم برقرار است، اما در ادامه اردوی امارات لغو شد. تراکتوری‌ها پس از این که در پایان هفته نخست آذر به تبریز بازگشتند، چند روز زیر نظر مارکو کاسر تمرینات‌شان را پیگیری کردند و در ادامه محمد نصرتی هم به کادر فنی این تیم اضافه شد تا تکلیف نیمکت تراکتور مشخص شود.

در نهایت پاکو خمز اسپانیایی با سابقه مربی‌گری در لالیگای اسپانیا، سه‌شنبه این هفته به عنوان سرمربی جدید تراکتور معرفی شد تا پرشورها با تفکرات یک اسپانیایی به راه‌شان در لیگ برتر ادامه دهند.

تراکتور در روزهای آینده قرار است با عقاب تبریز و مس سونگون دیدار تدارکاتی برگزار کند و باید دید پس از پایان آماده‌سازی تراکتور زیر نظر پاکو خمز، این تیم چه نمایشی در دیدار ۲۹ آذر مقابل پیکان خواهد داشت.

منبع: ایسنا

کد خبر 625434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.