عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۷ آذرماه

در این بسته خبری از فعالیت ۲۵ واحد صنفی مزاحم در شهر خمین تا اجرای طرح «خانه دوام» در محلات شهر گرگان و آغاز نهضت مناسب‌سازی فضاهای شهری در گلپایگان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

فعالیت ۲۵ واحد صنفی مزاحم در شهر خمین

وحید قاسمی، معاون خدمات و ایمنی شهری شهرداری خمین گفت: ۲۵ واحد صنفی مزاحم در سطح این شهر فعالیت می‌کنند که جابجایی آنها در دستور کار شهرداری قرار دارد.

اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری نیازمند جذب اعتبارات دولتی است

کاظم علیپور، شهردار قائمشهر گفت: اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در این نهاد خدماتی نیازمند جذب اعتبارات دولتی است تا شاهد بهره‌برداری از این برنامه‌های مهم باشیم.

معضل سد معبر؛ دستاورد تخلیه نخاله‌های ساختمانی در زرند

علی ضیاء‌الدینی، شهردار زرند گفت: تخلیه نخاله‌های ساختمانی در محل سکونتگاه‌ها، شهرداری‌ها را با معضلات متعدد از جمله سد معبر مواجه کرده است.

حفظ زیرساخت‌های شهری با اجرای طرح کمربندی ۱۵ خرداد شهرکرد

محمد حسین واحدیان، شهردار شهرکرد گفت: اجرای طرح کمربندی ۱۵ خرداد زیرساخت‌های شهری را حفظ می‌کند و برای زمین‌های «شهر کیان» ارزش افزوده دارد.

نهضت مناسب‌سازی فضاهای شهری در گلپایگان

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان گفت: همکاری در راه‌اندازی خودروی ویژه حمل‌ونقل معلولان و نصب تابلوهای ویژه پارک خودروی معلولان در بعضی از نقاط سطح شهر بخشی از اقدامات شهرداری در راستای اجرای مصوبات کمیته مناسب‌سازی بوده است.

نقش کلیدی شهروندان در مدیریت پسماند شهری

احسان ترمه، شهردار سیدآباد چناران گفت: شهروندان نقش اساسی در مدیریت پسماند شهری و کاهش میزان پسماند دارند.

تصویب طرح احداث دور برگردان شرق به شرق بلوار مطهری قزوین

اسماعیل عرشیان، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین: از تصویب طرح دوربرگردان شرق به شرق بلوار مطهری نرسیده به فلکه اول کوثر خبر داد.

اجرای طرح «خانه دوام» در محلات شهر گرگان

موسی‌الرضا صفری‌، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: طرح خانه دوام در محلات شهر اجرا می‌شود.

کد خبر 625362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.