گوشی‌های شیائومی سری ۱۳ چه زمانی عرضه می‌شوند؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی‌های شیائومی سری ۱۳ یازدهم دسامبر عرضه می‌شوند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ابتدا قرار بود شرکت شیائومی گوشی‌های شیائومی سری ۱۳ را اول دسامبر در چین معرفی کند، اما بنا به دلایلی رویداد معرفی این محصولات لغو شد و تاریخ عرضه آن‌ها ۱۱ دسامبر اعلام شد. انتظار می‌رود که شرکت شیائومی به جز گوشی‌های سری ۱۳ از محصولات دیگر خود مانند Xiaomi Watch S2، MIU14، Xiaomi Buds4 و Xiaomi Mini Host نیز که اولین رایانه شخصی رومیزی این شرکت خواهد بود، رونمایی کند.

مدل وانیلا گوشی شیائومی ۱۳ دارای صفحه‌نمایش تخت E6 AMOLED با اندازه ۶.۳۶ اینچ است؛ این محصول دارای پنل پشتی چرم و شیشه خواهد بود. همچنین شیائومی ۱۳ پرو دارای نمایشگر ۶.۷۳ اینچی +AMOLED QHD با لبه‌های خمیده است، این نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. مدل پرو این محصولات نیز با پنل پشتی سرامیکی و چرم عرضه می‌شود.

گوشی‌های شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 مجهز خواهند شد و با رم LPDDR5 و حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 همراه خواهند بود. مدل وانیلا این محصول دارای باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و از فناوری شارژ سریع ۶۷ وات بهره می‌برد، در حالی که مدل پرو دارای باتری ۴۸۲۰ میلی‌آمپر ساعتی است و از فناوری شارژ ۱۲۰ وات بهره می‌برد. مدل پرو از فناوری شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی شیائومی ۱۳ دارای دوربین سه‌گانه است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی می‎‌شود. مدل پرو نیز شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی می‎‌شود. انتظار می‌رود که هر دو دستگاه با استفاده از رابط کاربری MIUI14 مبتنی بر اندروید ۱۳ اجرا شود.

کد خبر 625210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.