اقدامات مطلوب بنیاد  شهید در ترویج فرهنگ ایثار 

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی درباره اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: نسل جدید با همان حرارت دوران انقلاب و دفاع مقدس در میدان شهادت گام برمی‌دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدتقی نقدعلی درباره اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت کاملاً قرآنی است و در کلمات معصومین (ع) و اولیای الهی (ع) کاملاً مشهود است.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: ضمانت بقای دین در اجتماع منوط به فرهنگ ایثار و جهاد و مقدمه آن شهادت به عنوان دری از درهای بهشت است. عزتی که ایران اسلامی دارد به برکت فرهنگ ایثار و شهادت است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نقدعلی گفت: ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران از پیشکسوتان عرصه دیانت، ولایت و انقلاب است و در جایگاهی که قرار گرفته، اقدامات خوبی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام داده است، امیدواریم در آینده هم بتواند با تبلیغ و اطلاع‌رسانی و انتقال جلوه‌های فرهنگ ایثار و شهادت که در طول ۴۴ سال گذشته و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران توسط شهدا، ایثارگران، جانبازان و پیشتازان این عرصه رقم خورد همچنان این فرهنگ ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به فتنه‌های گذشته در کشور گفت: هنوز هم نسل جدید به دانایی و حرارت نسل دوران انقلاب و دفاع مقدس پای کار است و حماسه‌آفرینی می‌کند؛ این نسل همچنان در میدان شهادت قدم برمی‌دارد و این مفاهیم را در جامعه منعکس می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نقدعلی در پایان با اشاره به تعامل و همکاری مجلس شورای اسلامی با بنیاد شهید و امور ایثارگران، خاطرنشان کرد: تعامل نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بنیاد شهید و امور ایثارگران وضعیت خوبی دارد و انعکاس مطالبات و دغدغه‌های خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران می‌تواند باعث دلگرمی آنها شود.

کد خبر 624899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.