خط‌کشی راه‌های روستایی مطالبه‌ مردم کیار است

نایب رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه خط‌کشی راه‌های روستایی جزو مطالبه‌های شهرستان کیار است، گفت: جاده خراجی_دزک نیز علائم راهنمایی رانندگی و هشداردهنده ندارد و ایمن‌سازی لازم برای این مسیر انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهمن میری امروز _سه‌شنبه پانزدهم آذرماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شانه‌سازی جاده شلمزار به گهرو از چند سال پیش آغاز، اما نیمه‌کاره رها شده است که باید مشکلات آن هرچه زودتر رفع شود، همچنین رفع نقاط حادثه‌خیز در این محور باید در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: جاده خراجی_دزک علائم راهنمایی رانندگی و هشداردهنده ندارد و ایمن‌سازی لازم نیز صورت نگرفته که همین امر عامل تصادفات است.

نایب رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری تاکید کرد: در جاده خراجی_دزک که به دستگرد امامزاده و بخش فرخ‌شهر ختم می‌شود، اداره راهداری هیچ‌گونه خدماتی ارائه نمی‌دهد، حتی در فصل سرما، شن‌ریزی و نمک‌پاشی ساده در جاده صورت نمی‌گیرد.

وی با اشاره به اهمیت خط‌کشی راه‌های روستایی گفت: توجه به شهرها در استان چهارمحال‌وبختیاری آنقدر زیاد شده است که روستاها نادیده گرفته می‌شود؛ خط‌کشی راه‌های روستایی جزو مطالبه‌های شهرستان کیار است.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان کیار در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: برخی مسئولان به دنبال حفظ ظاهر شوراهای اسلامی هستند و تنها در قالب مانور رسانه‌ای عمل می‌کنند، با توجه به اینکه ورود به عرصه شورایی به نوعی تمرین دموکراسی، مردم‌سالاری و مدیریت برای کسانی است که دارای تجربه، توانمندی و انگیزه خدمت هستند، می‌طلبد دموکراسی در شوراهای اسلامی توسط مسئولان حفظ شود.

وی با اشاره به مطالبه‌گری زیاد شوراهای اسلامی در حوزه‌های عمرانی گفت: تقاضا می‌شود معاون عمرانی استاندار در جلسات ماهیانه یا فصلی، شوراهای اسلامی را نیز در نظر بگیرد و جلساتی را با آن‌ها داشته باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: نباید فراموش شود امروزه اینترنت جزئی لاینفک از زندگی شهروندان محسوب می‌شود و بخش مهمی از زندگی و فعالیت‌های شهروندان برای تحصیل، کار، فعالیت‌ها نیاز به اینترنت دارد؛ دسترسی نداشتن به آن می‌تواند سبب بروز مشکلاتی برای مردم شود و در صورت تأمین نشدن اینترنت با دشواری‌های بسیاری مواجه می‌شوند و نمی‌توانند به امور مربوط به شغل خود بپردازند.

کد خبر 624863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.