پروژه فردین‌پور به‌زودی بهره‌برداری می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر اراک گفت: پروژه فردین‌پور این شهر که عملیات اجرایی آن در دوره سوم شورای اسلامی شهر آغاز شده بود در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته است که درآمد خوبی را برای مجموعه شهرداری به همراه خواهد داشت.

علی‌جعفر محصولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در حال حاضر درآمدهای ناشی از عوارض آلایندگی، صدور پروانه، خودرو و جواز کسب که در قانون پیش‌بینی شده است، بخش عمده درآمدهای شهرداری اراک را شکل می‌دهد.

وی ادامه داد: پروژه‌های شهرداری مانند پروژه گردشگری دره گردو که در حال حاضر جزو هزینه‌های شهرداری محسوب می‌شود از منابع بالقوه درآمدهای پایدار شهرداری است.

عضو شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: فراخوان مناقصه این پروژه برگزار شده است، اما سرمایه‌گذاری در آن شرکت نکرده است و شهرداری با صرف بودجه ۷۰ میلیاردی اجرای این پروژه را در محدوده رودکنار و ورودی دره گردو آغاز کرده است و در صورت مشارکت سرمایه گذاران این پروژه تا سقف هزار میلیارد تومان ظرفیت سرمایه گذاری دارد.

وی افزود: به‌رغم برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در اراک تا کنون هیچ سرمایه گذاری برای شرکت در این پروژه اعلام آمادگی نکرده است. تفاهم نامه‌ای در این زمینه امضا شده که تنها یک توافق محسوب می‌شود و تا زمانی که متقاضی در مناقصات شرکت نکرده و پیشنهادات خود را ارائه نداده باشد نمی‌توان در زمینه برآورد هزینه و اجرای پروژه حرفی زد.

محصولی تصریح کرد: پروژه فردین‌پور که عملیات اجرایی آن از شورای سوم آغاز شده بود، به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید، اعتبار قابل توجهی برای این پروژه هزینه شده است که در نتیجه آن املاک بسیاری نیز در اختیار شهرداری قرار گرفته است که درآمد خوبی را برای این مجموعه به همراه خواهد آورد.

کد خبر 624848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.