زمان‌بر شدن بعضی پروژه‌های قدیمی مردم را بدبین کرده است

شهردار کرج گفت: زمان‌بر شدن بعضی پروژه‌های قدیمی مردم را بدبین کرده است که باید از فرصت به‌وجودآمده برای ارائه خدمات مطلوب و تغییر چهره ایجادشده نهایت استفاده را برد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری کرج، مهرداد کیانی در جلسه‌ای که با حضور معاونان و مدیران حوزه‌های مختلف برگزار شد، با اشاره به اینکه شهرداری کرج ازلحاظ درآمدی با وضعیت بحرانی روبه‌روست، اظهار کرد: امروز شهرداری در بحث درآمدی شرایط مناسبی را تجربه نمی‌کند.

وی با بیان اینکه بعضی وظایف به فراموشی سپرده شده است، افزود: در حوزه عمرانی هیچ پروژه بزرگی در حال احداث نیست.

شهردار کرج ادامه داد: زمان‌بر شدن بعضی پروژه‌های قدیمی مردم را بدبین کرده است که باید از فرصت به‌وجودآمده برای ارائه خدمات مطلوب و تغییر چهره ایجادشده نهایت استفاده را برد. البته برای سال آینده، باید وضعیت شهرداری کرج در تمام حوزه‌ها به‌ویژه در حوزه عمرانی تغییر کند.

وی با بیان اینکه برای سال آینده، پروژه میدان جمهوری اولویت نخست مجموعه مدیریت شهری خواهد بود، خاطرنشان کرد: بر اساس بودجه پیش‌بینی‌شده باید پروژه‌هایی مهم برای شهر تعریف شود و آغاز به کار کند.

کیانی به مدیران کم‌کار هم هشدار داد و گفت: برخی مدیران در تامین منابع درآمدی و تحقق بودجه‌های مصوب عملکرد موفقی نداشته‌اند و باید در این زمینه، تغییرات جدی در برنامه‌های خود ایجاد کنند.

وی تاکید کرد: انتظار دارم مدیران به همراه مسئولان حراست و بازرسی وجب‌به‌وجب مناطق تحت مدیریت خود را به شکل مستمر بررسی و چالش‌های احتمالی را پیش‌بینی کنند و برای حل آن برنامه‌ریزی داشته باشند.

کد خبر 624712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.