مبتنی بر نیازهای واقعی مردم حرکت می‌کنیم

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در دوره ششم مدیریت شهری، تلاش کردیم با پرهیز از حرکات نمایشی مبتنی بر نیازهای واقعی مردم حرکت کنیم و در این زمینه، داده‌های پژوهشی موثر و راهگشا خواهد بود.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسن موحدیان در شصت و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با تسلیت روزهای شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: مدیریت شهری همواره تلاش کرده است بنای فعالیت خود را بر پژوهش، تحقیق و مطالعه استوار کند.

وی اضافه کرد: بر همین اساس در این دوره مدیریت شهری، تلاش کردیم با پرهیز از حرکات نمایشی، مبتنی بر نیازهای واقعی مردم حرکت کنیم و در این زمینه، داده‌های پژوهشی موثر خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به ۱۶ آذر «روز دانشجو» گفت: در کلام و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، دانشگاه و دانشجو جایگاه رفیعی دارد.

موحدیان ادامه داد: رهبر انقلاب درباره دانشجویان می‌فرمایند «از دانشگاه همیشه و در همه‌جا این انتظار هست که محل جوشش و اوج دو جریان حیاتی در کشور باشد؛ اول، جریان علم و تحقیق؛ دوم، جریان آرمان‌گرایی‌ها و آرمان‌خواهی‌ها و هدف‌گذاری‌های سیاسی و اجتماعی»؛ از این رو لازم است این دو موضوع به‌عنوان دو راهبرد مدنظر دانشگاه‌ها و دانشجویان باشد.

کد خبر 624692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.