پارک‌های محله‌ای در مبارکه احداث می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: پارک های محله‌ای در راستای اجرای سیاست محله‌محوری احداث می‌شود تا زمینه انجام فعالیت‌های اجتماعی و تفریحی برای ساکنان فراهم شود.

عبدالله وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تکمیل عملیات احداث پارک محله‌ای درچه اظهار کرد: توسعه پارک‌های محله‌ای و افزایش امکانات رفاهی و بازی در سطح اماکن عمومی برای استفاده ساکنان و سایر شهروندان سطح محلات، افزایش رضایتمندی شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به ضرورت توسعه به این‌گونه فضاها افزود: احداث پارک‌های محله‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و زمینه انجام فعالیت‌های اجتماعی و تفریحی برای ساکنان محله را فراهم می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با بیان اینکه دستگاه‌ها و تجهیزات ورزشی در پارک‌ها بر اساس نیاز جامعه به انجام فعالیت‌های جسمانی و توسعه فرهنگ سلامتی و تندرستی نصب شده است، گفت: ورزش در پارک‌ها نقش بسزایی در ایجاد روحیه شادابی و آرامش شهروندان دارد.

به گزارش ایمنا، عملیات احداث پارک محله‌ای درچه با نصب وسایل ورزشی، روشنایی، مبلمان شهری و رسیدگی به فضای سبز، به ایستگاه آخر رسید و در اختیار شهروندان این محله قرار گرفت.

کد خبر 624640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.