خدمت‌رسانی به بیش از ۴هزار مددجو برای کمک به تامین تجهیزات و درمان بیماران صعب‌العلاج

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: برای کمک به تامین تجهیزات و درمان بیماران صعب‌العلاج، در سال جاری به ۴۴۷۴ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان، خدمت‌رسانی شده است.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به کمک برای تأمین تجهیزات و درمان بیماران صعب‌العلاج نیازمند، اظهار کرد: این خدمات به ۴۴۷۴ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد به ارزشی بالغ بر یک میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان ارائه شده است.

وی افزود: ۱۸ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان برای کمک هزینه فرانشیز و خدمات ویژه درمان به ۶۳ هزار و ۳۸۵ نفر از نیازمندان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به رایگان شدن فرانشیز مددجویان تحت حمایت، تصریح کرد: براساس مصوبه دولت، فرانشیز (خودپرداخت) تمام مددجویان تحت حمایت از جمله شهری و روستایی برای خدمات بستری در بخش دولتی و فرانشیز بیماران خاص و صعب‌العلاج برای خدمات سرپایی رایگان و خدمات سرپایی درمان سایر مددجویان از ۳۰ درصد به ۱۵ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه ۱۲۹ هزار و ۵۷۱ خانوار در سطح استان تحت حمایت کمیته امداد هستند، خاطرنشان کرد: مصوبه رایگان شدن فرانشیز خدمات بستری مددجویان در مراکز درمانی دولتی اصفهان، در حال اجرا است.

کد خبر 624612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.