پیاده‌روسازی پل وحید تا پل فلزی با ۲۱ میلیارد ریال اعتبار

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: برای پیاده‌روسازی حدفاصل پل وحید تا پل فلزی به طول ۱۳۰۰ متر، بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال هزینه شده است که در حال حاضر این پروژه حدود ۶۵ درصد پیشرفت دارد.

میثم بکتاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه پیاده‌روسازی حاشیه زاینده‌رود در منطقه یک شهرداری اصفهان، اظهار کرد: حاشیه رودخانه زاینده‌رود دارای فضای مفرحی است که مورد استفاده شهروندان است، اما با توجه به فضای نامناسب زیر پل وحید محدودیت‌هایی برای دسترسی افراد به فضاهای حاشیه زاینده‌رود ایجاد شده بود.

وی افزود: برای تسهیل دسترسی شهروندان به فضاهای حاشیه رودخانه درصدد اصلاح فضاهای شهری برآمدیم و پروژه پیاده‌روسازی و بازسازی پیاده‌روها حدفاصل پل وحید تا پل فلزی در دستور کار قرار گرفت تا شهروندان هنگام مراجعه به این مکان بتوانند از یک فضای مناسب بهره ببرند.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان ادامه داد: محدوده مجاور پل وحید به یک فضای بی‌دفاع شهری تبدیل شده بود که با توجه به طرح جدید اقدام به کف‌فرش این محدوده کردیم و محوطه‌ای برای بهره‌مندی از فضای سبز به عنوان فضای مکث دلپذیر برای شهروندان فراهم شد و پس از ایجاد تغییرات اساسی در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: برای پیاده‌روسازی حدفاصل پل وحید تا پل فلزی به طول ۱۳۰۰ متر، بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال هزینه شده است. در حال حاضر این پروژه حدود ۶۵ درصد پیشرفت دارد که امیدواریم تا پایان آذرماه کل مسیر اصلاح و مناسب‌سازی شود و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

کد خبر 624593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.