یوزپلنگ‌ها در خطر انقراض/ تاثیرات جاری بودن زاینده‌رود

غوغای تسخیر، ذخیره نمک و شن در ۴۴ راهدارخانه، جاری بودن زاینده‌رود ناامنی روانی و افسردگی را از بین می‌برد، یوزپلنگ‌ها در خطر انقراض، فعالیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی بدون داشتن تجهیزات لازم ممنوع است و دهه‌هشتادی‌ها سربازان تمدن نوین اسلامی هستند را در این بسته خبری مطالعه کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار امروز یکشنبه سیزدهم آذر سرویس جامعه به شرح زیر است:

دستاوردهای صنعتی‌ای که فناوری برای جوامع به‌ارمغان آورده، زندگی انسان و محیط‌زیست را دستخوش دگرگونی‌های بسیاری کرده است. در این میان، اما زیستگاه طبیعی و حیات وحش توانایی خود را برای پشتیبانی زیستی جانداران و گیاهان از دست خواهد داد؛ بنابراین باید چاره‌ای برای رفع معضلات موجود اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: سامانه‌ای ناپایدار از روز دوشنبه استان اصفهان را دربرخواهد گرفت که باعث افت دما از پنج تا هفت درجه سانتی‌گراد می‌شود. بیشتر بخوانید

یک روان‌درمانگر گفت: زمانی‌که افراد کنار زاینده‌رود حضور می‌یابند، اما زنده‌رودی وجود ندارد، مانند این است که به‌صورت ناخودآگاه هویت خود را از دست می‌دهند و احساس ناامنی را تجربه می‌کنند. زمانی که بسیاری از افراد برای اقدامات کلینیکال مراجعه می‌کنند، از آن‌ها می‌خواهیم به مکان‌های تفریحی بروند.

بیشتر بخوانید

«روز جهانی یوزپلنگ» یادآور آن است که برای این‌گونه مانند دیگر گونه‌های حیات وحش زمین، تراژدی تلخی در حال رخ دادن است که نجات آن به اقدامات حفاظتی انسان بستگی دارد.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس‌راه استان اصفهان با بیان اینکه داشتن تجهیزات لازم برای فعالیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی الزامی است، گفت: برخورد قانونی با رانندگان و شرکت‌های متخلف در این راستا ضروری است.

بیشتر بخوانید

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: حدود ۶۰ هزار نفر عضو جمعیت هلال‌احمر هستند. حجم بسیاری از فعالیت‌ها را در داروخانه هلال‌احمر استان شاهد هستیم، به گونه‌ای که روزانه بین ۵۰۰ تا یک هزار نفر به داروخانه مراجعه می‌کنند.

بیشتر بخوانید

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ما باید آگاهانه دانش‌آموزان و جوانان را در راستای تقویت با هویت دینی خودشان بیشتر آشنا کنیم تا سربازان تمدن نوین اسلامی از نسل دهه‌هشتادی‌ها و نودی‌ها تربیت شوند.

بیشتر بخوانید

کد خبر 624524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.