عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ آذرماه

در این بسته خبری از نمک‌پاشی و برف‌روبی معابر شهر دماوند تا صدور ۱۲۰۰ مجوز حفاری آسفالت برای خیابان‌های یاسوج و شهروند سپاری؛ نقطه مقابل رانت را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی معابر شهر دماوند

محمود بهرامی، سرپرست شهرداری دماوند از آغاز عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی در معابر این شهر و نیز ارائه خدمات به خودروهای در راه مانده همزمان با بارش برف و کولاک در دماوند خبر داد.

شهروند سپاری شهر، نقطه مقابل رانت است

مهدی صباغی، شهردار قزوین پروژه‌های هوشمند سازی شهری را از اولویت‌های مهم شهرداری دانست و گفت: شهروند سپاری جدیدترین خدمت الکترونیک شهرداری قزوین به شهروندان است که می‌تواند جلوی بسیاری از رانت‌ها را بگیرد.

شهرداری می‌توانست با درایت اتوبوس‌ها را از بخش خصوصی خریداری کند

محمد صفاری‌پور، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهری، بار و مسافر شهرداری دزفول نیز در این باره گفت: قبل از کرونا و پیش از ادغام سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی و کاهش درآمدها، بخش خصوصی پس از گذشت ۱۰ سال تعهد به شهرداری، اقدام به فروش اتوبوس‌ها کرد.

فرهنگ شهروندی از شاخصه‌های روح بخشی به شهر پویا است

اباصلت ابراهیمی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل گفت: ایجاد یک جامعه دلنشین و بانشاط مستلزم بهینه‌سازی رفتار شهروندی است و آنچه زمینه‌ساز روح‌بخشی به یک شهر پویاست همین فرهنگ شهری و شهروندی است.

صدور ۱۲۰۰ مجوز حفاری آسفالت خیابان‌های یاسوج برای آب و فاضلاب!

بهنام قدمی، مسئول کمیته حفاری شهرداری یاسوج از صدور ۱۲۰۰ مجوز حفاری آسفالت خیابان‌های این شهر برای شرکت آب و فاضلاب طی سال گذشته خبر داد.

ایجاد زیرساخت‌ها برای ارائه خدمات غیرحضوری ضرورت دارد

مرجان دادایی، معاون معماری و شهرسازی شهرداری شهرکرد گفت: فراهم کردن زیرساخت‌ها به منظور ارائه خدمات غیرحضوری بیش از پیش ضرورت دارد.

تفکیک زباله‌های الکترونیک روی ریل غفلت

هادی بصاری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: برخلاف توجه به دفن بهداشتی زباله‌های بیمارستانی، در ایران تفکیک زباله‌های الکترونیک و دفن این زباله‌ها مورد غفلت قرار گرفته است.‌

سرنوشت پروژه نگین قائم‌شهر

کاظم علیپور، شهردار قائم‌شهر از تعیین تکلیف پروژه نگین شمال در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: اختلاف بین سرمایه‌گذاران دلیل اصلی معوق ماندن این پروژه است.‌

کد خبر 624455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.